Amfibia Sezonul 2 Recenzie: O aventură mai mare, mai umedă, rutieră

Amphibia-sezon-2-recenzie

iubesc Amfibii. A fost una dintre cele mai bune serii noi de animație din 2019 și am avut o explozie care i-a vizitat lumea magică și am ajuns să vorbesc cu creatorul său Matt Braly (Căderi de gravitație) despre. Odată cu debutul sezonului 2 mâine și al sezonului 3 deja comandat, cu toții vom petrece mult mai mult timp cu prietenii, broaștele și membrii familiei, pentru multe alte episoade. Și mă bucur să spun că acest nou sezon se conturează pentru a fi chiar mai bun decât primul.

Disney a livrat unul dintre cele mai originale, fantastice și pline de distracții noi serie de animații în memoria recentă Amfibii. Povestea o urmărește pe Anne Boonchuy, o fată în vârstă de 13 ani, care se găsește aruncată în această aventură fantezistă, unde trebuie să își facă prieteni dacă va supraviețui și va descoperi o cale de a se întoarce acasă. Este clar să vezi cât de mult s-au conectat umorul și inima seriei cu telespectatorii. Fanii seriei de broaște din afara apei știu la fel de mult de când a debutat cu puțin peste un an în urmă și au așteptat cu răbdare de atunci. Așteptarea s-a terminat! Sâmbătă, 11 iulie, la 20:20 pe Disney Channel și DisneyNow, Sezonul 2 va debuta în cele din urmă. Iată un pic din ceea ce vă puteți aștepta:

Amphibia-sezon-2-recenzie

Imagine prin Disney Channel

Chiar din poartă, Amfibii își deschide lumea fantezistă în timp ce Anne și familia Plantar fac o călătorie rutieră care depășește cu mult granițele Wartwood. Am avut șansa să vorbesc cu Braly despre cât de aventuros este sezonul 2 și cât de multe explorări sunt atât pentru personaje, cât și pentru publicul de a face de data aceasta. Frumos am tachinat câteva lucruri destul de epice, pe care abia aștept să le văd, dar există deja câteva momente sălbatice și pline de viață atât acasă cât și în străinătate pentru protagoniștii noștri chiar din primul episod.

A lua mize și a pleca de acasă nu este atât de ușor pe cât ar părea. Anne încă se luptă cu realizările și confruntările de la sfârșitul sezonului 1, așa că o aventură în călătoria rutieră este doar distragerea de care are nevoie. Cu toate acestea, nu este sigură de planul lui Hop Pop de a părăsi casa familiei în posesia unui localnic de broaște care nu pare să îndeplinească sarcina. Nu ar fi o surpriză aici că Hop Pop știe ce face, de cele mai multe ori, și că Anne și Sprig adesea sfârșesc prin a complica lucrurile în moduri hilare și fantastice (în timp ce Polly intră în propria sa marcă de a face probleme) .

Această tendință continuă atunci când familia își lansează un anumit brand de umor râznit pe drum, ceea ce face ca orașul Newtopia să se deschidă din nou. Așadar, când Anne și Sprig învață modalitatea grea de a lua avertismentele lui Hop Pop despre țara periculoasă la inimă – cu Hop Pop învățând să se lumineze puțin în proces – întregul grup crește ceva mai mult în acest proces. Aceasta este o idee care este în centrul a ceea ce face Amfibii funcționează atât de bine. Rezultatul este poveștile bine colorate, pline de acțiune și de inimă, care sunt pline de spirit aventuros … chiar dacă trupa ar fi putut să descopere accidental unele secrete foarte periculoase în acest proces.

Amphibia-sezon-2-recenzie

Imagine prin Disney Channel

Sunt la fel de încântat ca publicul din întreaga lume să vadă de unde pleacă sezonul 2, mai ales în următorul episod în care se omagiază Alex Hirsch„s Căderi de gravitație. Și totuși, acest pic de distracție al serviciilor pentru fani este doar unul dintre numeroasele lucruri de care trebuie să fii atent Amfibii în acest sezon: cum va fi de fapt gloriosul oraș Newtopia? Cum va Kermit Broasca factor în poveste? Se va împăca Anne cu oamenii din trecutul ei, va găsi un drum spre casă sau își va găsi vreodată pantoful lipsă? Timpul va spune, dar eu, pentru unul, abia aștept să aflu!

Evaluare: A

Dave Trumbore este editorul principal al lui Collider, care supraveghează jocuri, animație și toate acele ciudate desene animate de sâmbătă-dimineață pe care nimeni nu le mai aduce aminte. Testează-i IQ-ul de la Trivia pe Twitter @DrClawMD