Better Call Saul: Rhea Seehorn pe cele mai bune scene din sezonul 5


Strălucirea din Mai bine sună-l pe Saul este în detalii. Și puțini știu asta mai bine decât Rhea Seehorn, care timp de cinci sezoane nu a jucat doar personajul lui Kim Wexler, ci l-a adus la viață pe avocatul complex din punct de vedere emoțional, în mod pe care puțini actori au ocazia să-l facă.

Acest lucru apare atunci când vorbești cu ea, așa cum am aflat în timpul unui interviu video recent, ca parte a serialului nostru Collider Connected. Este un lucru pe care îl creditează în scris, condus de Peter Gould și Vince Gilligan. „Mă simt foarte răsfățat de scrisul pe care mi-a permis să-l fac în cariera mea și vreau doar să continui cu asta. Știu că interpretarea unui astfel de personaj nuanțat cu mai multe straturi, care este lăsat să evolueze de-a lungul anotimpurilor, a fost atât de interesant pentru mine și de o provocare fericită ca actor pentru a continua să coji această ceapă ”, spune ea. „Sper într-adevăr că voi continua să fac acel fel de muncă.”

 better-call-saul-season-2-finale-image-rhea-seehorn

Imagine via AMC

Conversația noastră a cuprins cea mai mare parte a carierei sale, dar Saul este o vitrină pentru talentele ei, spre deosebire de orice muncă pe care a făcut-o înainte. „Nu că n-am făcut mare scris – tot ce am făcut, am fost extrem de mândru – dar acest lucru este deosebit de capacitatea și alocația sa pentru a lăsa un personaj să evolueze.”

[Notaeditorului:Următoareleconțin[Editor’snote:Thefollowingcontainsspoilere pentru Mai bine sună-l pe Saul Sezonul 5.]

Câteva scene importante din sezonul 5, probabil, arată acest lucru într-o mare măsură, una fiind o conversație intimă în episodul 5, „Dedicat un Max”, între Kim și paramourul complicat Jimmy (Bob Odenkirk) unde o împinge să facă impresia șefului ei Kevin (Rex Lynn).

Spune Seehorn, „nu este o interpretă precum Jimmy este… Nu cred că face vreodată un pic. Performanța este întotdeauna un echilibru atunci când joci un avocat, dar tu însuți ești un actor, pentru că avocații sunt interpreți ei înșiși într-o sală de judecată, dar nu neapărat în același mod în care un actor înțelege teatrul unei scene. Și deci unde găsești acel echilibru? Cu acea scenă imitând Rex Lynn am mers [director Jim McKay] și a spus, știi, sincer, mă simt de parcă probabil că nu este foarte bună cu el, impresii și cred că îi place că asta este Jimmy, nu asta este ea. El este interpretul.

„Și odată ce l-am făcut, a adăugat acest element pe care l-am crezut că a funcționat foarte bine-înțelept în povești. Există o vulnerabilitate și o dulceață care îi arată burtica. Dacă ai fost vreodată în jurul cuiva care este un povestitor talentat sau extrem de amuzant și ai crezut că ai ceva amuzant de spus, este descurajant să încerci să interpretezi în fața unui interpret talentat. Pentru a încerca să fii cel amuzant. Și așa cred că pentru ea, arăta puțin burtica moale. Cum ar fi, „bine, bine, voi încerca, dar știu că va fi o prostie”, apoi el râde și se joacă alături de ea și se simte apreciat într-un mod total diferit pentru ea, cred. ”

O altă scenă care a fost subscrisă în mod deliberat pe pagină, dar care este plină de emoție este scena de la sfârșitul episodului 6, „Wexler v. Goodman”, care se simte ca o despărțire până când devine brusc o propunere. Scena începe cu Jimmy care încearcă să-l încurajeze pe Kim să-și facă impresia despre Kevin din nou, dar după trădarea lui Jimmy mai devreme în episodul Kim nu are chef. „Aceasta este tristețea care apare atunci când încercați să vă amintiți și să retrăiți un moment magic cu cineva și s-a pierdut. Doar că nu mai este acolo ”, spune Seehorn.

În ceea ce privește spațiul, Odenkirk și Seehorn au primit rolul de a juca cu acel roller coaster al unei scene, ea spune că „nu este niciodată luată de la capăt. Doar că sunt atât de conștient de a lucra cu Peter și toată lumea, încât să angajeze ca regizori și scriitori, știi, iar Peter ca un fel de showrunner are un mandat – pot să simt, nici măcar nu trebuie spus, că se așteaptă ca oamenii să aibă încredere în noi. Și merge pe ambele sensuri. Nu adăugăm linii, nu îmbunătățim. Nu schimbăm liniile. Dacă aveți întrebări despre liniile cu care se confruntă cu adevărat – cu ce este această tranziție aici și cu ce fac? – cu siguranță te vor asculta. Nu este o dictatură. Dar scenariul seamănă cu mult mai mult cu … când primesc teatru și ai o piesă, asta e temelia, iar aceasta este o fundație strălucitoare și apoi te bazezi pe asta. „

 better-call-saul-rhea-seehorn-bob-odenkirk

Imagine via AMC

O scenă pe care Seehorn a trebuit să o proceseze în rolul lui Kim nu a implicat-o deloc să fie pe ecran – „Wexler v. Goodman” începe cu un flashback la copilăria lui Kim, în special în relația cu mama ei, care uitase să o ia de la ea. şcoală. Pentru Seehorn, revelația că mama lui Kim ar fi fost alcoolică nu a surprins-o. „În calitate de actor, îmi place că trebuie să-mi alcătuiesc propriile scene din spatele meu, doar pentru mine și pentru ea, și o înțelegere înșelătoare asupra dorinței de a controla situațiile și a dori să mă protejez împotriva haosului, chiar dacă este iubitoare și atrasă de acesta în același timp. , obsesia ei de a face curățenie după oameni și de a nu dori să se bazeze vreodată pe alți oameni – pentru mine, asta a fost foarte „oh ai un alcoolic sau pe cineva în poziție de putere și de conducere în viața ta”, spune ea.

În timp ce Seehorn spune că, Gould și Gilligan au avut „o mulțime de conversații foarte frumoase” despre ceea ce a făcut-o pe Kim care este exact, niciodată nu au intrat în detalii. „În cea mai mare parte, a spus Peter, atunci când ai un personaj foarte enigmatic ca ea, care este iubit pentru că este uneori imposibil de citit și are o astfel de serie de comportamente complexe și reacții la lucruri”, spune ea, „o poți distruge răspunzând la prea multe întrebări de genul acesta. Știi ce vreau să spun? Așa cum poate fi o cârjă, „să arătăm un backstory masiv care explică de ce se comportă așa cum o face”. Și simt că personajul s-ar încrunta sub greutatea asta. ”

Uite, acesta este doar vârful aisbergului când vine vorba de săpat în modul în care Seehorn și scriitorii și regizorii emisiunii au creat una dintre cele mai fascinante femei TV. În conversația de mai sus, acoperim și:

  • Una dintre primele ei apariții semnificative la televizor – rolul recurent al lui Ellen Swatello în dramaturgia legală a TNT Franklin și Bashși dacă există posibilitatea ca asta Mai bine sună-l pe Saul s-ar putea încheia cu Kim schimbându-și numele și fugind în Los Angeles pentru a deveni ADA.
  • Faptul că a ajuns să fie în finalul serialului din Veep (și a încurcat-o pe o linie în ultima scenă a lui Julia Louis-Dreyfus.
  • A existat vreo parte din scena de nuntă romantică a lui Kim și Jimmy a fost improvizată?
  • Cum, ca o serie obișnuită pe sitcom Whitney, ea a modelat personajul Roxannei pe Bea Arthur.
  • Și, da, Kim împușcă pistolele cu degetul la Jimmy în interior Saul Finalul sezonului 5.

Urmăriți totul de mai sus și verificați celelalte conversații Collider Connected care rulează ca parte a Mai bine sună-l pe Saul săptămână, cu showrunner-ul Peter Gould și încântătorul Giancarlo Esposito.