Cinematograful Mandalorian Greig Fraser la Tehnologia Show-ului

În perioada de predare până la eliberarea de Mandalorianul, fanii au fost încântați pentru prima acțiune live Razboiul Stelelor Emisiune TV. Dar nu cred că cineva a anticipat cât de innovantă va fi filmarea acestei serii Disney +. Lansat de creator Jon Favreau, o mare parte din Mandalorianul a fost filmat pe un scenariu sonor în ceva numit „volum” – care nu este complet nou, așa cum este The Razboiul Stelelor Prequels-urile au fost filmate în mare parte pe un soundstage folosind un fundal de bluescreen care în cele din urmă ar fi completat cu efecte vizuale. Dar ce set Mandalorianul în afară de faptul că a folosit un fundal gol, setul a fost umplut cu panouri LED care să redea fundalurile VFX în timp real. Aceasta a însemnat că atunci când cinematograful nominalizat la Oscar Greig Fraser S-a gândit să lumineze o scenă în lumea anterioară din Nevarro, nu trebuia să-și imagineze cum ar arăta fundalul. A apărut de fapt în fața lui, informând fiecare alegere de iluminat făcută pentru actori și popi fizici.

 the-mandalorian-greig-fraser-image

Imagine via Lucasfilm / Disney

Nu este o hiperbole să spunem că este o tehnologie absolut schimbătoare de jocuri, iar când am vorbit recent cu Fraser pentru un interviu extins (și de anvergură) despre munca și cariera sa ca parte a seriei noastre Collider Connected, el a remarcat cât de semnificativ a avut tehnologia. schimbat între momentul în care a filmat Rogue One și Mandalorianul:

„Nimic de genul acesta nu a fost creat în mod special. Au fost lucruri de genul Rogue One, care efectiv a fost geneza conceptului cu ILM. Pe Rogue One am construit un fel de volum. În jurul navelor spațiale am construit o potcoavă și un capac și o poziție verticală și am construit eficient același concept în ceea ce privește iluminarea, dar nu am avut o interacțiune în timp real cu motorul de jocuri 3D. Nu am avut asta pentru că amintiți-vă că a fost anul 2015 și, chiar dacă nu a fost mult timp în urmă, este destul de mult timp în urmă că panourile LED erau de 9 mm și acum sunt de 2,4 mm pe Mandalorianul. Deci, asta îți spune cât de mult a progresat tehnologia în câțiva ani. ”

Curând Rogue One, Fraser și echipa sa ar putea crea scenarii de iluminare pentru fundaluri, dar nu le-au putut redă real fundaluri în timp real, așa cum au făcut-o mai departe Mandalorianul. Și după cum explică DP-ul extrem de talentat, această tehnologie inovatoare a fost dată dintr-o dorință de a face Razboiul Stelelor Emisiune TV viabilă din perspectivă bugetară:

„Făcând o Razboiul Stelelor Emisiunea TV ar putea fi costisitoare prohibitiv deoarece Razboiul Stelelor necesită multă clădire de recuzită și multă construire de personaje, așa că am vrut – cu ajutorul ILM – să putem face din aceasta o opțiune viabilă din punct de vedere financiar pentru a rezolva toate problemele pe care le aveți cu fotografierea unui mediu albastru. „

 the- mandalorian-bounty-hunter Imagine via Disney +

De ce este oferit fundalul în timp real un astfel de schimbător de jocuri pentru cinematografie? Fraser explică:

„Dacă intrați într-un studio fără un set în mod eficient, aveți un ecran albastru. Ca DP trebuie să-l luminați cum ar trebui să arate. Nu aveți nicio referință despre cum arată fundalul. S-ar putea să aveți câteva concepte, dar efectiv îl luminați așa cum credeți că ar trebui să arate. Îl încadrați în ceea ce credeți că ar trebui să arate. ”

Pe Mandalorianul, nu trebuiau să-și imagineze cum ar arăta seturile. Îi puteau vedea cu propriii ochi.

Fraser spune că presiunea a fost pe măsură mult s-au investit bani pentru a scoate această tehnologie de pe sol. Ei au susținut teste de cameră în iunie 2018 înainte de începerea filmărilor în octombrie și, din fericire, a funcționat:

„A fost o experiență foarte plină de satisfacții. Erau mulți călărind pe umerii ILM în acel moment, mulți călători pe umerii mei, mulți călători pe umerii lui Jon, pentru că erau foarte mulți bani investiți în hardware. Dacă această tehnologie nu a funcționat, dacă apar în prima zi, toată lumea și-a făcut treaba – costumul și-a făcut treaba, toată lumea își cunoaște liniile – dacă ne apucăm de prima zi și nu funcționează, nu există un plan B. Toate aceste probleme care ar putea apărea am încercat să trecem înainte și să eliminăm. Din fericire, cel mai rău nu s-a întâmplat și am avut mereu ceva de filmat. ”

 the-mandalorian-greig-fraser-dave-filoni

Imagine via Lucasfilm / Disney

Arată absolut incredibil, așa cum a fost văzută seria din spatele scenei Disney + Galeria Disney: Mandalorianul. Este aproape imposibil de spus ce s-a filmat pe un scenariu sonor și ce s-a filmat în aer liber, și se oferă o notă cinematografică întregii estetice. Chiar și recuzitele din fundal ar putea fi redate folosind acest motor de joc. Din nou, nu este o exagerare să spunem ceea ce Fraser și colegul său Mandalorian cineastul Baz Idoine realizată aici este revoltătoare. Și este doar începutul.

Fraser prevede un viitor în care aproape fiecare proiect important folosește această tehnologie, de la marile blockbusters de la Hollywood până la indies:

„Văd o lume în care aproape fiecare film va folosi această tehnologie într-un fel, formă sau formă. Fie de la un blockbuster de 250 de milioane de dolari până la un film independent de 2 milioane de dolari, folosindu-l pentru o singură secvență, aceștia angajează un studio care a fost deja construit și ajung acolo ca o locație. Așa că cred când tehnologia începe și va fi adoptată pe scară largă, când oamenii înțeleg ce poate face, cred că va fi folosită destul de mult. „

Într-adevăr, întrucât Hollywoodul încă încearcă să-și dea seama cum să se întoarcă în siguranță la producție în mijlocul unei pandemii și cu diferite țări care își închid frontierele în Statele Unite în ceea ce privește problemele de sănătate, nu este greu de imaginat că această tehnologie ar putea fi folosită pentru transport. actori la locurile internaționale, fără a fi nevoiți să mergem acolo. Și spre deosebire de tehnologia ecranului albastru, care oferă o provocare cinematografilor pentru a lumina în mod corespunzător prim-planul, această nouă tehnologie face ca trecerea de la locație la scenă să funcționeze fără probleme.

Consultați clipul video de la interviu de mai sus pentru mai multe informații de pe Fraser Mandalorianul, inclusiv despre cum a fost să apară „Baby Yoda” și cum a fost îmbunătățită tehnologia pentru sezonul 2. Și căutați interviul complet Collider Connected doar pe Collider, luni, 6 iulie.

Pentru mai multe detalii Mandalorianul, consultați ce am învățat din documentarele din culise.

 greig-fraser- the-mandalorian

Imagine via Lucasfilm / Disney