Combaterea Ghost of Tsushima Explicated: Samurai, Stances and Shinobi

ghost-of-tsushima-slice

[Notaeditorului:Uniiminori[Editor’sNote:Someminorspoilere înainte pentru viitorul joc video Fantoma lui Tsushima, deși vom păstra acest ghid de luptă așa cum este spoiler-free pe cat posibil. Nu uitați să consultați recenzia noastră și sfaturile noastre pentru începători.]

Dacă te pregătești să joci Fantoma lui Tsushima, noua și foarte așteptată lansare de la Sucker Punch Productions pentru PS4, veți dori să vă ocupați mai devreme și des de mecanica de luptă. Am dezvăluit diferitele stiluri de joc și abordări ale obiectivelor jocului în ghidul nostru de ponturi legat mai sus (inclusiv ce încărcări trebuie să folosească și când), dar aici, voi intra într-un pic mai detaliat când vine vorba de mecanica de luptă. Și deși acesta va fi cu siguranță un articol în evoluție, deoarece tot mai mulți oameni vor experimenta jocul, acesta ar trebui să fie mai mult decât suficient pentru a începe. Restul este doar practică și repetare.

O notă: Experiența mea vine de la primul act din Fantoma lui Tsushima. Dușmanii par să se alăture cu tine în dificultate (mai ales) pe măsură ce progresezi, cu unele limitări geografice, adică dușmani mai ușori mai aproape de locul unde începi povestea. În plus, joc pe modul ușor, ceea ce înseamnă că mongolii îți vor îndrepta fundalul mai des decât mine, dacă nu ești turist și joci pe Normal sau Hard. Indiferent, mecanica este la fel. (Nu ezitați să mă provocați la un duel când sunteți gata, de preferință într-o furtună cinematografică.)

Apărare

fantoma-de-Tsushima-combat-a explicat

Imagine prin Sucker Punch Productions, Sony Interactive Entertainment

„Cea mai bună apărare este o ofensă bună.” Că adagul de vârstă sună adevărat pentru majoritatea sporturilor de luptă, dar în Fantoma lui Tsushima, probabil că te va ucide. Puteți face butoane cu atacuri ușoare și grele pe tot parcursul zilei, dar chiar și în modul ușor, veți obține ocazional. Sistemul de luptă pur și simplu nu este configurat în acest fel. În schimb, este atât un joc subtil de Rock, Hârtie, Foarfece, cât și un test de abilitate pentru a vedea cât de atent este jucătorul. Așa că, înainte de a vă balansa sabia, iată cum să o folosiți în apărare:

Blocare, Parry, Dodge, Repetare. Dacă puteți reduce perioada de timp a acestor mișcări defensive, sunteți deja la jumătatea victoriei. Blocurile pot opri atacurile generale, în timp ce Parries pot contracara atacurile cu un sclipici albastru; Perfect Parries oferă un bonus pentru Staggering adversarul dvs., dar chiar și un Parry de bază vă poate oferi o deschidere. Cu toate acestea, Dodges și Rolls sunt pentru atacuri deblocate și există o mulțime de ele; dacă vedeți o strălucire roșie care vine la voi, evitați-vă să plecați. Fiecare tip de inamic are un tipar de atac diferit, arme și cronometrări diferite, o gamă diferită, etc .; pentru a vă apăra în jos este nevoie de practică și răbdare, și o mulțime de lupte. Există însă Farmece, care vă pot face viața mai ușoară în luptă, nu doar prin atenuarea daunelor primite sau prin stimularea cât de mult daunele pe care le faceți, dar, de fapt, făcând ca Parrying să fie mai ușor de obținut printr-un tampon de sincronizare sau „terifiant” din inamicii apropiați după o perfectă parare. (Vizitați acele sfinții!)

Chiar dacă apărarea ta eșuează, asigură-te că ai o rezoluție în rezervă; te va lăsa să te vindeci, lovindu-te în lateral, în stil samurai, pentru a te îmbogăți pentru luptă. Cu toate acestea, pentru a face unele daune, va trebui să mergem pe ofensivă.

Delict

fantoma-de-Tsushima-combat-a explicat

Imagine prin Sucker Punch Productions, Sony Interactive Entertainment

Ar trebui să se înțeleagă, dar veți dori să deblocați cât mai multe combos Puteți ASAP, mai ales dacă doriți să schimbați lovituri de sabie cu mongolii ore și ore de joc. Aceste combos aduc o oarecare versatilitate în măiestrie, în timp ce se confruntă și cu daune bonus adversarilor dvs., cu beneficiul suplimentar de a arăta doar badass în timp ce îl faceți. Așadar, fie că rupeți o apărare a adversarilor cu o serie de lovituri aeriene devastatoare, treceți peste garda lor cu o lovitură neașteptată de catâră, sau speriați prostii din competiție cu o grevă mitică, plătiți să deblocați din timp combosul și să-i practicați de multe ori. (De asemenea, este bine să vă exersați sincronizarea și atenția asupra mișcărilor adversarilor în opțiunile opționale, pe care le puteți declanșa sau nu, și în duelurile epice, care sunt printre cele mai bune momente din joc.)

Dar nu toate combo-urile cu butoane vor reduce-l (decât dacă practicați Bamboo Strikes, care ar trebui să fiți). Va trebui să vă amintiți anumite combos pentru anumite tipuri de dușmani: Swordsman, Shield-purtători, Spear-wielders și Brutes, printre altele. Multe dintre aceste combos sunt similare, unele aproape identice, așa că nu este atât de greu de stăpânit. Adevăratul truc vine în amintirea pentru a vă asigura că sunteți în poziția corectă.

stances

Imagine prin Sucker Punch Productions, Sony Interactive Entertainment

Țineți minte că menționează Rock, Hârtie, Foarfece? Aici este! Atât apărarea, cât și infracțiunea pot fi deblocate parcurgând arborii de abilități Deflection și Evasion, dar va trebui să progresați în poveste pentru a debloca pozițiile. Acest lucru va obține un pic spoilere din cauza acestui fapt:

Începi cu Stone Stance, ceea ce este bun împotriva Slavilor. Fapt distractiv: Spadasinii sunt exact cu cine vă confruntați la începutul jocului, cu o mică varietate aruncată. Puteți actualiza atacurile grele Staggering și Piercing, care câștigă viteză în jos. Următorul este Starea apei care folosește lovituri curgătoare pentru a ocoli purtătorii de scut. Aceste combos grele grele sunt ușor de stăpânit, dar brutale pentru inamicii tăi de la capătul primitor. Apoi există Poziția vântului, folosit împotriva suliștilor. Această poziție amuzantă vine cu o lovitură puternică din spate (ocazional chiar la maxilar) și o auto-pariere dacă îți progresezi arborele destul de departe. În cele din urmă (sau poate nu …), există Moon Stance, care este utilizat împotriva brute. Aceste lovituri rapide și lovituri rapide vor reduce chiar și cel mai mare dintre adversari. După ce i-ai stăpânit pe cei care știu ce te mai așteaptă?

Arme fantomă

fantoma-de-Tsushima-combat-a explicat

Imagine prin Sucker Punch Productions, Sony Interactive Entertainment

Deci, te-ai îndepărtat de calea onorabilului samurai și ai descoperit calea hoțului și asasinului. E bine, nu te judec (deși s-ar putea ca unchiul tău să fie). De fapt, lama tant și o gamă fantastică de arme Ghost sunt mai des decât instrumentele necesare ale comerțului; Vor termina treaba sau vă vor scoate cel mai mult drumul până acolo, permițându-vă să ridicați orice combatanți în plus cu Katana. Din această cauză, este util să vă obțineți la fel de confortabil cu armele dvs. Ghost ca și cu sabia dvs. și să vă asigurați că deblocați copacii de abilitate ASAP (dar există un buchet).

În afară de tantul tău, care este folosit pentru asasinate amețitoare (sau mai multe asasinate, dacă ai abilitatea deblocată), armele fantomă sunt în mare parte aruncabile: Kunai, bombe cu fum, bombe lipicioase, bombe cu pulbere neagră și chiar distracții de vânt demne de distragere și pocnitori. Acestea sunt multe și variate instrumente și arme ale căii Ghostului. Uneori, un obiectiv al căutării vă va încuraja să le folosiți în anumite moduri, cum ar fi uciderea unui inamic care investighează un timon de vânt. Alteori, vor fi bine să le folosească în general, cum ar fi capacitatea kunai de a scoate mai mulți inamici, de a împotrivi adversarii mai mari sau chiar de a da jos vulturii mongole zburătoare. Există o mulțime de varietăți în modul în care abordați fiecare scenariu aici. Dar, chiar dacă asasinele furtunoase și tăcute sunt utile, uneori este mai bine să ataci de la distanță.

TIR cu arcul

fantoma-de-Tsushima-combat-a explicat

Imagine prin Sucker Punch Productions, Sony Interactive Entertainment

Sună-i pe colegii mei arcași Sneaky. Fantoma lui Tsushima are un mecanic destul de robust / furiș (care poate fi OP, dacă suntem sinceri), dar combinat cu o opțiune de tir cu arcul solid și simplu, bine, este greu să învingi asta. De-a lungul jocului, veți avea acces la jumătatea scurtă a arcului și la punerea sa atât a săgeților normale, cât și a focului, precum și la arcul lung și zarvă și complementul său de săgeți dure și săgeți explozive. Nu există zoom-uri sau scopuri adevărate aici (este vorba despre secolul al XIII-lea, la urma urmei), dar declanșatorul de concentrare încetinește timpul pentru a face fotografii de cap cu precizie. Există chiar și Charms care oferă bonusuri pentru statistici legate de tir cu arcul, cum ar fi viteza de încărcare și reîncărcare, creșterea daunelor și chiar câteva avantaje care au șansa de a da înapoi o săgeată folosită sau de a restabili unele Rezolvare.

Sarmalele sunt o modalitate excelentă de a regla orice încărcătură ai. Chiar și după ce ați stăpânit combosul de luptă, simțiți-vă că treceți cu încredere între poziții și puteți trece de la ofensivă la apărare, Samurai la Ghost, cu ușurință, aceste Charms vor adăuga tot felul de bonusuri statice la uneltele voastre. Unele sunt minunate pentru luptă, în timp ce altele sunt mai bune pentru furt, tir cu arcul sau chiar explorare. Sucker Punch a oferit o grămadă de flexibilitate și opțiuni unice pentru construcția dvs. aici. Așadar, în timp ce povestea lui Jin Sakai se poate juca aproape la fel, indiferent de cine o joacă, aceste opțiuni (și fantastica varietate de produse cosmetice) îi vor permite fiecărui jucător să o facă în propriul stil de semnătură.

Aveți alte întrebări sau sfaturi de luptă? Asigurați-vă că ne anunțați!

Dave Trumbore este editorul principal al lui Collider, care supraveghează jocuri, animație și toate acele ciudate desene animate de sâmbătă-dimineață pe care nimeni nu le mai aduce aminte. Testează-i IQ-ul de la Trivia pe Twitter @DrClawMD