Cuphead Show: Netflix Previews Adaptare de jocuri video animate

Netflix a lansat prima (foarte sumară) prima vedere a seriei sale de animație viitoare, Show Cuphead!, bazat pe cel mai bine vândut joc de jocuri video Cuphead (care a debutat pentru prima dată în 2017). Și, în timp ce clipurile nu dezvăluie o mulțime, animația arată fabulos și pare să surprindă cu adevărat spiritul și energia jocului, alături de estetica sa de desene animate din anii ’30.

Originalul Cuphead jocul video s-a bazat, în parte, pe animația clasică a Fratii Fleischer, care a creat, printre altele, pe cei foarte populari și influenți Betty Boop desene animate. În timp ce nu au reușit să facă The Cuphead Show cu animație desenată manual, o serie de elemente vor fi desenate manual și, după cum puteți vedea din clipuri, animația se simte într-adevăr ca un desen animat clasic pe care tocmai îl aveți. a te împiedica de.

„Cuphead este o escrocherie adorabilă și, de asemenea, se întâmplă să aibă o ceașcă pentru cap,” Dave Wasson, producător executiv, spune în prima vedere. Wasson a fost una dintre forțele cheie creatoare din spatele primelor rate ale noilor noi Mickey Mouse desene animate (pe care le puteți viziona pe Disney +) și a ajutat la dezvoltarea minunatului serial Disney Channel Steaua vs. Forțele Răului (de asemenea, pe Disney +). Este un erou neînsemnat al animației moderne și are exact sensibilitățile potrivite pentru a aduce Cuphead la o viață convingătoare. Și chiar arată spectaculos.

cuphead-videogame

Imagine prin StudioMDHR

Primul aspect prezintă și talentul vocal din spatele celor două personaje principale – Tru Valentino ca Capul de Cupă și Frank Todaro ca Mugman, doi frați care navighează în lumea ciudată și minunată a insulelor Inkwell. Dar în mod clar accentul primului aspect a fost să prezinte lucrările de design cu adevărat ochi pe ecran și animația luxuriantă, veche de școală. (Este demn de remarcat faptul că King Features Syndicate este unul dintre producătorii din show. Recent a fost anunțat Genndy Tartakovsky va face să-și întârzie mult timp Popeye film cu King Features. Acest lucru este bine pentru acest proiect.) „O să te readucă la minunea copilăriei,” Andrea Fernandez, a spus directorul de artă în timpul primei priviri.

Încă nu există o dată de lansare a emisiunii, dar după ce ați văzut aceste clipuri, nu a mai rămas nimic obligatoriu.