Dan Stevens, plecând de la Abbey Downton: „Nu a existat niciodată un plan de joc mare”

Și Stevens este un tip foarte ocupat, cu o carieră înfloritoare în acest moment, dar în 2012, când a ales să plece Downton Abbey, mulți au fost șocați de decizie. (Și unii fani au fost necăjiți în timp ce mișcarea a dus la moartea personajului său.) Spectacolul a fost un hit masiv și nu a arătat semne de încetinire în acel moment; de ce să vă îndepărtați de un lucru atât de bun? S-a dovedit că Stevens a avut motivele sale și această alegere a jucat probabil un rol major în crearea unei căi către credite mari, inclusiv Oaspetele. Frumoasa si Bestia și, cel mai recent, Concurs de cântece Eurovision: Povestea Saga focului Si deasemenea Dave Francodebutul regizoral, Închiriere.

Cu Concursul muzical „Eurovision debutând astăzi pe Netflix, am primit recent șansa de a discuta cu Stevens pentru o viitoare instalare a lui Collider Connected, o serie dedicată evidențierii întregii filmografii a unui creator, deschizând calea către cele mai noi lansări ale acestora. Deci, desigur, a însemnat că trebuie să discutăm despre experiența lui Downton Abbey. Când a semnat pentru prima oară, Stevens a avut câteva mini-serie TV sub centură, dar Downton a fost primul său serial complet suflat, așa că am discutat despre cele mai mari surprize și provocări de a sări într-o producție de genul pentru prima dată:

 downton-abbey-dan-stevens-michelle-dockery

Imagine prin PBS

„A fost o adevărată provocare, cred că doar numărul de persoane implicate în acest spectacol. Ai avut într-adevăr 20 de personaje principale, plus casa! Și deci a fost un puzzle cu adevărat interesant care a pus acel lucru împreună. Trebuie spus că, însă, atunci când am început acea slujbă, ne simțim foarte mult ca orice altă dramă britanică din perioada în care făceam. Vreau să spun că nu cred că ar fi spus cineva, urmând să intre în episodul 1, „Oh, aici vine acest fenomen ciudat care va fi cel mai mare program de televiziune vizionat în Spania vreodată” sau orice altceva. Știi, au fost niște lucruri bizare care au devenit. Dar când am început, știi, era foarte mult o poveste de la etaj, la etaj, într-o altă casă engleză de lux … [At the time], a fost o scădere economică mare și am fost doar foarte recunoscători pentru muncă, știți? [Laughs] Și nu aveam habar ce va deveni. ”

Dar desigur, Downton a devenit un fenomen și atunci când faci parte dintr-un spectacol atât de mare, ești obligat să ai mai multe oferte pentru alte roluri care îți vin în drum ca niciodată. Dar întrebarea este: există vreo varietate de roluri sau Stevens a fost abordat doar pentru personaje similare cu Matthew Crawley?

„Au apărut câteva feluri de scenarii din primul război mondial. Și, în special, în Anglia, există câteva trupe înguste de lucruri care se fac acolo, în comparație cu zicerea, în America. Așa că da, ești foarte, foarte repede introdus în acea categorie de genul: „Ei bine, el face drame în stil de casă și un fel de drame din Primul Război Mondial și orice cu părul floppy!” Și am fost de genul: „Ok, este în regulă. Dar vreau să fac asta și asta. ‘ Era ca: „Nu, nu, nu. Nu poți face asta. Și așa am ajuns în America. [Laughs]“

În mod clar, Stevens este un actor care apreciază foarte mult faptul că are rază de acțiune în filmografia sa, deci decizia de a lua frâiele carierei sale, ca să zic așa, a fost cheia. Cu toate acestea, trebuie să fi fost destul de îngrozitor să lase un spectacol înfloritor ca Downton pentru a urmări alte proiecte, așa că l-am întrebat pe Stevens cum a ajuns el însuși la această decizie și, de asemenea, cu ajutorul celor din jurul său:

 downton-abbey-image-dan-stevens

Imagine prin PBS

„Da, adică, multe dintre acestea provin din sprijinul soției mele. Am avut doi copii mici când am plecat din Marea Britanie și ea a spus: „Uite, asta este clar ceea ce ar trebui să facem”. Și inițial am venit la New York doar pentru a face o piesă și apoi am primit un rol într-un film cu Scott Frank cu Liam Neeson și lucrurile tocmai au crescut de acolo. Dar nu a existat niciodată un plan de joc mare. Toată lumea era ca: „Care era planul după ce ai plecat Downton Abbey?“ Într-adevăr nu a fost altul decât am vrut să fac altceva, știi? Și deci ceea ce devine atunci este o combinație minunată de oameni care sunt pregătiți să vă vadă că faceți altceva și să vă vină cu roluri și, știți, audiind foarte des, așa cum am făcut pentru Scott Frank și el spunând: „Știi ce? Nu te-am văzut niciodată să faci așa ceva. Mi-ar plăcea să te văd încercând. Și asta este literalmente tot ceea ce orice actor vrea să audă, trebuie să audă pentru a-și continua cariera în actorie și a găsi lucruri în alte domenii. Este foarte puțin altceva decât atât. Este doar pregătirea altcuiva să te vadă că faci altceva. Pentru că altfel vei rămâne în același lucru. Și, de asemenea, se spune nu unor lucruri. Deci, știi, spuneți că nu la acele drame din primul război mondial inițial. Știi, sunt sigur că voi mai face unul și va fi minunat, dar dacă aș continua să spun da aceleași lucruri, aș rămâne în acea trupă îngustă. Deci, este în căutarea oamenilor potriviți, găsind acele legături și lucrurile cresc de acolo. Și aș spune că tocmai de curând am fost în situația de a spune de fapt: „Știi ce? vreau sa fac acest acum.’ Jumătate din viața ta ca actor este petrecut doar ca: „Ei, ce face cineva? Ei, ei fac un film despre Eurovision. Grozav! Mi-ar plăcea să fac asta, știi? Nu am fost așa de doritor să fiu așa. Cred că vine în etape. ””

Dacă sunteți în căutarea și mai mult de la Stevens, aveți noroc pentru că îl primiți marți, 30 iunie, când renunțăm la episodul său complet cu Collider Connected! Discutăm inspirațiile sale timpurii, experiența sa pe Broadway, filmând scena epică în cântec Concursul muzical „Eurovision, și multe altele!