Directorul Ad Astra frustrat de critici de precizie științifică

ad-astra-brad-pitt-slice

Ad Astra, drama epică de sci-fi în care joacă Brad Pitt ca un astronaut care căuta la marginea sistemului solar tatăl său dispărut, s-a confruntat cu o cantitate neobișnuită de critici pentru numeroasele sale inexactități științifice. Cu toate acestea, în calitate de regizor James Gray a explicat recent într-un interviu live pe Instagram cu al său Ad Astra producător Rodrigo Teixeira, realismul nu a fost niciodată scopul filmului.

Dacă nu ai văzut filmul, nu îl voi strica pentru tine, decât să spun că filmul este foarte intern și aproape ca vis. Există scene de acțiune și secvențe de pericol spațial extrem, dar seamănă mai mult cu un basm cosmic decât cu un thriller tradițional de sci-fi Gravitatie. Și totuși din anumite motive Ad Astra a suportat o mulțime de critici „bine, de fapt” cu privire la manipularea călătoriilor în spațiu.

Iată câteva dintre cele pe care Grey a avut de spus despre toate criticile de tocilar spațial:

„Încercam să facem un fel de fabulă sau un mit în spațiu … unul dintre lucrurile care m-au deranjat în legătură cu Ad Astra a fost când oamenii au spus:„ Ei bine, în știința actuală, părul lui va pluti în zero G sau nu ar vrea ” Nu voi putea naviga prin inelele unei planete. ‘ Pentru mine, este un nivel de critică foarte fatuos. Nu citiți mitul lui Icarus și nu spuneți: „Ceara pe pene nu v-ar permite să zburați”. Desigur că este adevărat, dar este vorba în principal de metaforă. Am simțit că încercăm să ajungem și [cinematographer] Hoyte van Hoytema a înțeles, ceva mitic, aproape ca o fabulă. „

Se pare că dramele puse în spațiu tind să fie distruse prin verificarea faptelor pedantice mai des decât cele din orice alt cadru. Și, în timp ce are un pic mai mult sens pentru un film de genul Gravitatie, în care premisa este concentrată pe o persoană care folosește știința și tehnologia consacrate pentru a supraviețui unei situații din ce în ce mai disperate, dar realiste, este ciudat că publicul ar fi supus unei aventuri science-fi futuriste la același nivel de control. Puteți consulta interviul complet de mai jos. Și dacă aveți nevoie de ajutor pentru dezambalarea acelui final, consultați nostru Ad Astra: Finalizare Explicat.