Hanna: Mireille Enos despre Ce este nou despre sezonul 2

-Mireille-hanna Enos-amazon-prim-video deDe la creatorul emisiunii David Farr (care a scris și scenariul filmului), cel de-al doilea sezon al seriei originale Amazon Prime Video Hanna continuă să urmărească o tânără (Esmé Creed-Miles) care a scăpat de o agenție guvernamentală sinistră, doar pentru a afla că nu a fost singura de acolo cu abilități și pregătire pentru a fi asasin. Cu programul Utrax și cu toți noii cursanți, acum sunt gestionați de nemilosul John Carmichael (Dermot Mulroney), Hanna găsește un aliat puțin probabil în agentul CIA Marissa Wiegler (Mireille Enos).

În cadrul acestui interviu telefonic 1 cu 1 cu Collider, actrița Mireille Enos a vorbit despre faptul că i s-a acordat un arc de două personaje înainte de a semna pentru Hanna, cum a evoluat Sezonul 2, ce îi place să joace Marissa, dinamica Marissa-Hanna, ce aduce Dermot Mulroney și personajul său în sezonul 2 și cum a fost creatorul de spectacole David Farr regiați câteva episoade în acest sezon.

[Notaeditorului:Următoareleconțincâteva[Editor’snote:Thefollowingcontainssomespoilere pentru Hanna Sezonul 2.]

Collider: M-am bucurat să văd că Hanna a primit un al doilea sezon, pentru că mi s-a părut că mai există multe povești de povestit.

 hanna-mireille- enos-01

Imagine prin Amazon

MIREILLE ENOS: Bine. Mă bucur că te-ai simțit așa. Și eu am facut. Mă bucur că am reușit să mai facem un alt sezon și sper că vom reuși să facem un al treilea, pentru că încă se simte nesoluționat.

Cum e, ca actor, să joci un personaj în care încă se simte că există întrebări despre care ești încă curios?

ENOS: Asta îl păstrează captivant, când ești încă curios de propria călătorie și scriitorul mai are trucuri în buzunare. Sper doar că veți avea ocazia să spuneți această poveste. S-a întâmplat cu Uciderea, de asemenea. Ne-am anulat la sfârșitul sezonului 3 și m-am gândit: „O, nu, Sarah va fi lăsată în pădure, pentru tot restul eternității?” Din fericire, mai avem încă șase episoade pentru a o finaliza.

Cu o serie de genul acesta, în mod evident, nu veți cunoaște arcul poveștii înainte de timp, deoarece lucrurile evoluează. Dar când treceți într-un al doilea sezon și cunoașteți mai bine personajul, asta vă ajută – chiar dacă nu știți întotdeauna ce urmează?

ENOS: Da, absolut. Si cu Hanna, Am fost foarte norocos pentru că, înainte de a lua rolul, David Farr și cu mine ne-am așezat și el mi-a spus de fapt un arc de personaj dur pentru Marissa timp de două sezoane complete. Așadar, în sezonul 1, știam deja unde merge și am putut să țin cont doar de asta, pe măsură ce o construiam.

Până când ați filmat-o, a doua stagiune a rămas aproape de ceea ce vi s-a spus?

ENOS: Pentru mine, a fost foarte, foarte aproape. Nu-mi vorbise despre cât de mare este lumea Utrax. Am un sentiment că evoluția s-a petrecut mai târziu, în timp ce s-a așezat să scrie. El a creat această lume a fetelor, la sfârșitul sezonului 1, dar nu știu că știa pe deplin unde merge asta. Și apoi, au fost acele fete uimitoare și poveștile lor de povestit, iar el a sfârșit construind o mare parte din sezonul 2 în jurul lor.

Ce ți-a plăcut cel mai mult despre interpretarea acestui personaj, încă din prima zi, și există lucruri despre, sau ai crescut să apreciezi, pe măsură ce a evoluat?

 hanna-mireille-enos

Imagine prin Amazon

ENOS: Sunt întotdeauna curios de oamenii care au o viață interioară cu adevărat bogată, iar Marissa are o intimitate atât de profundă. În sezonul 1, am ajuns să vedem juxtapunerea acelei capacități foarte private, mortale, lângă viața ei privată, unde încerca să aibă un sentiment de normalitate, și un iubit și o casă. Aceste două aspecte ale ei și modul în care se mișcă înainte și înapoi între ele, sunt foarte interesante pentru mine. În sezonul 2, evident că viața privată a fost dezbrăcată de ea, dar acest impuls o motivează să încerce să o protejeze pe Hanna.

Este atât de privată încât menționează de fapt un coleg de muncă, încât ar dori să-și păstreze viața privată.

ENOS: Da, ea este cineva care nu vrea să fie cunoscut. Și atunci, când puneți două personaje împreună, precum Marissa și Hanna, care sunt amândoi atât de private și atât de profund păzite și de neîncredere, și le cereți să construiască o relație, este foarte interesant și complicat.

Se pare că acele două personaje ar putea sta într-o cameră împreună și să nu vorbească o zi întreagă.

ENOS: Ar fi foarte fericiți să stea în tăcere.

Marissa este o femeie care pare să resenteze având anumite instincte materne.

ENOS: Da, este foarte complicat și ciudat pentru ea. Nici nu știu dacă ar merge atât de departe încât să spună matern. Nu știu dacă are chiar în vocabularul asta. A ajuns doar la sfârșitul capacității sale de a deșeua stomacul. A trebuit să salveze pe cineva în viața ei. [Being maternal] o face să se zguduie, dar ceva despre Hanna o determină să facă o alegere diferită de cea pe care o face de obicei unele, ceea ce este o alegere dezinteresată, pentru o singură dată.

Crezi că îi pasă deloc de Hanna?

ENOS: Cred că există ceva grijă acolo. Cred că ceea ce s-a întâmplat, în trecut și cu restul copiilor și ororile lor, că Hanna este singura persoană care rămâne și singura posibilitate de răscumpărare. Iar Hanna nu are o prietenă pe lume. Cred că există ceva despre asta, pe care Marissa îl recunoaște și că are sentimente reale pentru ea, de grijă.

Îi pasă de Hanna, dar este de asemenea dispusă să o sacrifică pe Clara pentru Hanna. Există o situație în care ar jertfi Hanna?

 hanna-mireille-enos

Imagine prin Amazon

ENOS: Cred că a trecut această linie. Au fost atât de multe puncte, în sezonul 2, în cazul în care dacă avea să renunțe la Hanna, ar fi putut avea. Ei intră în acea luptă fizică și Hanna o lasă practic pentru moartă, în spatele camionului, dar continuă. Se aleargă într-un copac pentru ea. Ea este prinsă și izolată, iar ea izbucnește. Se prinde din nou și se aruncă într-o gaură. Se dă bătut și continuă să meargă. Deci, cred că în orice moment în care s-ar fi putut întoarce, suntem dincolo de asta.

Ce vă place cel mai mult în legătură cu acea relație neliniștită și cum sunt acești doi oameni care nu se pot încrede într-adevăr pe deplin într-un mod reciproc, dar care au nevoie într-un fel unul de celălalt?

ENOS: Ei bine, speranța mea pentru sezonul 3 este să aflăm un pic mai multe despre fundația Marisei. Cred că ar fi foarte iluminant în ceea ce privește modul în care a evoluat în persoana care este și despre ce este vorba despre Hanna care rezonează pentru ea, cu propriul trecut.

O parte din distracția din sezonul 1 a fost să te văd și pe Joel Kinnaman reuniți. Cum s-a comparat Dermot Mulroney, în acest sezon? Ce fel de energie a adus el lucrurilor?

ENOS: Dermot este un actor atât de minunat și am avut parte de un moment atât de grozav împreună. El are o energie foarte, foarte diferită de oricine altcineva din spectacol. Spectacolul a fost atât de european, iar Joel este inițial suedez și juca un bărbat german, așa că era încă european. Nu am avut un actor cu adevărat american și cineva care s-a simțit în acest loc și Dermot a pășit în asta. Carmichael trebuia să reprezinte acel om al companiei americane și agentul CIA, care este un om care este cu siguranță băut lovitura și crede în ceea ce face. Dermot chiar a întruchipat asta.

Ce vă bucură în legătură cu dinamica dintre acei doi oameni, care au într-adevăr motive întemeiate pentru a fi bănuitori unul de celălalt, dar nu doresc să-l anunțe pe celălalt cât de suspect sunt?

ENOS: Au o istorie. S-au cunoscut, cu mult timp în urmă, așa că asta ajută, în acel tip de relație voalată, unde poate cădea într-un vechi model de familiaritate, dar ambii păstrează secrete uriașe unul de la altul.

Cu tot ce știe acum, există lucruri pe care Marissa le-ar face diferit cu programul? Există lucruri pe care le-ar fi schimbat?

ENOS: O, da, vrea să o ardă la pământ. Spre deosebire de Carmichael, care crede cu adevărat în ceea ce face, chiar și când, cred că asta era mai puțin motivația pentru Marissa decât dovedind că nu există nicăieri în care ea nu aparținea și nicăieri nu poate avea succes. În lumea acestui bărbat, ea putea îndeplini orice sarcină stabilită în fața ei. Cred că asta este încă o parte uriașă din ceea ce o conduce, dar acum are o perspectivă și o maturitate puțin mai mare. În acest moment, cred că ea crede că întregul program este oribil.

Cum a fost să ai și David Farr regizând episoade? Cum e când este acolo, în orice calitate?

ENOS: Este minunat. Mi-a fost dor să-l am la set. O mulțime de timp, în emisiunile americane pe care le-am făcut, showrunner-ul este în jur, în fiecare zi. Nu este așa Hanna este gata. David este scriitorul / creatorul și, în fiecare zi, avem producători care creează acea linie a poveștii și a stilului, dar David nu era acolo și mi-ar fi dor de el. Erau atât de multe întrebări pe care le-am avea, încât el pur și simplu nu era acolo. Reacția este că dă regizorilor puterea de a lua acele decizii creative, mai mult ca în cazul unui lungmetraj, ceea ce este minunat. Dar îl iubesc pe David și cred că este incredibil de talentat, așa că a-l avea acolo, în orice calitate, a fost o astfel de plăcere.

Multe emisiuni TV au un regizor diferit pentru fiecare episod, iar această emisiune are o cantitate mică de regizori care fac mai multe episoade. Te simți ca asta îți oferă o continuitate mai mare?

ENOS: Da, îmi place. În sezonul 1, a fost vorba de două episoade per regizor, care s-au simțit ca o bucată de timp foarte drăguță cu fiecare. În acest sezon, a fost și mai lung, cu trei episoade, așa că ai simțit cu adevărat că ai făcut filme.

Hanna este disponibil pentru transmisie la Amazon Prime Video.