În directorul necunoscut dezvăluie secretele înghețate 2

congelat-2-elsa-slice

Disney Congelat 2 este în prezent cel mai mare film de animație din toate timpurile. Și este ușor să bănuiți că ceva atât de larg acceptat și instantaneu, lumea de peste cap, a apărut într-o zi, complet formată și pregătită pentru box-office și dominanța pop-culturală. Dar nu funcționează așa. Realizarea oricărei funcții animate Disney este un proces de mai mulți ani plin de coborâșuri, vârfuri înzăpezite și văi înghețate, iar toată acea dramă este surprinsă în mod deosebit în noul serial documentar Disney + În necunoscut: fabricarea congelatului 2. (Toate cele șase episoade debutează în această săptămână.)

Prin șase episoade, urmăriți producția în ultimul său an, incredibil de plin, când totul este atât în ​​aer și trebuie să fie bătut în cuie. rapid. Este o privire înfiorătoare în culisele filmului și unul dintre cele mai bune lucruri existente în prezent în Disney +. (Puteți citi recenzia noastră aici.)

 into-the-unknown-chris-buck-peter-del-vecho-jennifer-lee

Imagine via Disney

Am avut norocul să discutăm cu regizorul Megan Harding, care a asistat la toate cele șase episoade ale seriei, despre cum era să fii condus în sălile secrete ale studenților de animație Walt Disney și să surprindă apogeul anilor în valoare de artă și tehnologie. Vorbim despre surprizele de pe parcurs, indiferent dacă le-a fost refuzat sau nu accesul și dacă va exista o serie de urmărire bazată pe următoarea lungime animată Disney Raya și Ultimul Dragon (acum a fost lansat în primăvara anului 2021).

Collider: Cum a venit acest proiect la viață?

ÎNFĂȘURARE: Faceam o televiziune ABC specială pe prima Îngheţat. A fost foarte diferit. Acesta a fost realizat la un an după ce filmul a fost lansat și a fost după ce a devenit un mare succes. A fost prima dată când m-am întâlnit Jennifer Lee și Chris Buck și Peter Del Vecho iar Lopezii. Ceea ce ne-a lovit cu adevărat în acea perioadă a fost că erau toate aceste povești uimitoare despre cum Îngheţat a ajuns să fie. Există o poveste despre modul în care lopezii au descoperit „Las-o să plece”. A existat povestea cum personajul Elsei a început ca un lucru și a devenit ceea ce știm că va fi astăzi.

Și îmi amintesc că m-am gândit Nu, n-ar fi fost grozav dacă am fi filmat asta, dacă am fi văzut ce se întâmplă, decât să auzim despre asta la un an sau doi după ce s-a întâmplat. Și așa când Congelat 2 se întâmpla, am lucrat pentru o companie numită Lincoln Square Productions și ne-am apropiat de studioul de animație și am întrebat dacă ar fi interesați de noi să documentăm efectiv procesul. Am început filmările în decembrie 2018, care a fost doar puțin în ultimul an de producție, dar este cam momentul în care lucrurile s-au prăbușit. Mă simt ca înainte de asta, au fost multe discuții. Au fost multe discuții despre povești. Dar într-adevăr ultimul an este atunci când trebuie luate deciziile grele. Și aveți un termen limită, aveți un termen limită care nu se va mișca indiferent ce se întâmplă. Așadar, am început să filmăm, a fost trustul de poveste din decembrie 2018. Și atunci am fost destul de mult la studio, nu în fiecare zi, ci cam în fiecare săptămână și în numeroase zile într-o săptămână după acel moment, chiar până la sfârșitul .

in-the-necunoscut-josh-GAD

Imagine via Disney

S-a vorbit de începerea procesului mai devreme?

ÎNREGISTRARE: Cred că am simțit că este un bun marker. Știi, încă mai erau multe decizii. Ceea ce m-a fascinat cu adevărat a fost că am crezut că știu cum se face animația după ce am făcut specialul din 2014 … dar apoi mi-am dat seama după ce am făcut asta, că nu aveam idee. Chiar dacă au petrecut patru ani la studioul de animație realizând filmul, atât de multe dintre acestea s-au întâmplat cu adevărat în ultimele cinci luni. Și așa este întotdeauna așa. Și nu contează cu adevărat înainte de atunci. Întotdeauna sfârșește prin a fi așa. Deoarece în animație, spre deosebire de live-action, puteți doar să aruncați lucrurile și să începeți de la zero. Deci, întotdeauna am simțit că acel an a fost într-adevăr un dispozitiv de cronometrare bun, solid, cred.

Unul dintre elementele mai frapante ale seriei documentare este că te duci în casele cineastilor, îi cunoști la un nivel incredibil de personal. A fost aceasta întotdeauna o parte din proiectarea seriei?

ÎNCEPUT: Intenția a fost întotdeauna să fie mai mult decât un A-to-Z din spatele scenei de a realiza un film de animație, deși asta face parte și din acesta. Veți afla mai multe despre realizarea unui film de animație. Dar inima trebuia să fie întotdeauna că aceștia sunt oameni care lucrează în acest loc extraordinar, care își pun inima și sufletul și viața personală pe ecran pentru a aduce aceste povești la viață. Cu Chris Buck, nu aveam de gând să mergem acolo decât dacă ar fi vrut să meargă acolo. Pentru că am simțit asta, pentru că Ryder există în acest film, tot este vorba despre realizarea Congelat 2. Dar povestea lui face parte foarte mult din cum și de ce Congelat 2 este așa cum este. Știi, am avut noroc că Chris s-a simțit suficient de confortabil și a fost suficient de deschis pentru a împărtăși povestea lui Ryder cu noi și pentru a face parte din această serie.

 into-the-unknown-frozen-2-animator

Imagine via Disney

Vorbești despre a fi surprins. Care a fost cea mai mare surpriză pentru tine?

ÎNFĂȘURARE: Au fost surprize constante. În fiecare zi aduceau surprize. A fost atât de amuzant, încât am avea un program avansat, așa că, practic, am ști ce a fost planificat, ce scene urmează să fie lucrate, știți, pentru a putea încerca să ne dăm seama care ar fi cel mai bun moment pentru noi captură. Însă, literalmente, de fiecare dată când aș intra în studio și programul respectiv ar fi aruncat pe fereastră și atunci ar fi ceva nou și ar fi așa: „Bine, cred că facem asta astăzi”. Dar pentru a răspunde la întrebarea ta, cred că ceea ce a fost cu adevărat surprinzător … ai văzut primele trei episoade, este corect?

Da, doar primele trei.

ÎNCEPUT: Ei bine, cea mai mare surpriză pentru mine este onestitatea și deschiderea echipei creative de a ne lăsa să mergem pe drum. Și asta a venit cu adevărat acasă la mine, pe care îl vei vedea în episodul 4, când vei ajunge în sfârșit să-l vezi vineri. Este previzualizarea publicului. Deci este prima dată când copiii văd filmul. S-a întâmplat în iunie a anului trecut. Nu a fost mult timp. S-a făcut multă presiune asupra acestui ecran, deoarece este încă timp să faci schimbări dacă sunt necesare, dar nu există lot a timpului. Dacă Jen și Chris nu au luat deciziile corecte până în acest moment în ultimii doi ani, nu va merge bine. Și așa, doar presiunea pe care o suporta această echipă, dar totuși a rămas cu un umor destul de bun, în mare, am considerat incredibil de inspirat. Deschiderea lor față de noi de a fi acolo și de a face parte din aceasta a fost, de asemenea, incredibil de umilitoare, deoarece a fost un moment foarte vulnerabil pentru ei. Nicio indoiala despre asta.

Ați fost ceva surprins de faptul că au permis să fie în documentar? Ai filmat vreodată ceva și te-ai gândit imediat, Nu există nicio modalitate ca aceasta să fie în versiunea finală.

HARDING: Nu s-a întâmplat niciodată. A existat un singur moment în care ne-au rugat să părăsim camera. Vei vedea asta în episodul 4, l-am lăsat înăuntru și îl discutăm practic. Până la editare, nu am fost surprins, deoarece știam că sunt destul de neînfricate în acest sens și au fost la bord pentru a arăta acest aspect sincer. Cu toții am fi fost de acord că asta am vrut să facem. Nu am vrut să facem un DVD în plus. Acest lucru trebuia să fie ceva diferit de atât. Și singura modalitate de a face acest lucru ar fi să fie deschisă pentru a arăta cum este cu adevărat procesul și nu doar A-to-Z, ci și investițiile personale și lupta creativă care merge în paralel cu asta.

 into-the-unknown-peter-de-vecho-jennifer-lee

Imagine via Disney

O mare parte din primele trei episoade se leagă de dezvoltarea „Show Yourself”, inclusiv filmări cu Lopezes în apartamentul lor din New York. Cum ai coordonat asta și ai fost surprins că o melodie poate prelua atâta energie?

ÎNREGISTRARE: O să retrag un pic înapoi. De fapt, am sediul în New York, iar Lincoln Square are sediul în New York. Zburam spre LA pentru a trage cea mai mare parte. Și când îi împușcam pe Lopez, aveam acolo una dintre echipajele noastre locale. Uneori am fost la New York și alteori am fost în LA. Uneori aveam doar o parte a conversației și foloseam doar o înregistrare a teleconferinței. Deci a fost un amestec de toate.

Când ne-am așezat să ne dăm seama ce a vrut să urmăm, pentru că, a face o animație este o întreprindere vastă. Erau foarte mulți oameni care lucrau la film în același timp, făcând lucruri diferite. Nu am putea niciodată să tragem toate astea.

Așa că a trebuit să încercăm să identificăm ceea ce am crezut că vor fi povești majore. „Show Yourself” este această piesă cu adevărat importantă în povestea Elsei. Este combinația călătoriei ei prin cele două filme. Ne-am gândit că, chiar dacă s-ar uni într-adevăr fără probleme, tot ar fi ceva interesant. Desigur, nu știam că a fost cu adevărat pe blocul de tocat în februarie, dar așa a fost. Și nu știam că atunci când am ales asta ca pe o poveste de urmat, nu știam unde va merge. Și am avut noroc în ceea ce privește acest lucru, deoarece veți vedea acele conversații adevărate care trebuie să se întâmple între regizori și compozitori pentru a salva efectiv melodia respectivă.

Ai început să lucrezi la Raya și Ultimul Dragon seriale documentare pentru Disney +?

DURĂTOR: Din păcate nu.

În Necunoscut transmite acum pe Disney +.