Iron Man VR Review: Deveniți un supererou al lui Badass Marvel cu PSVR

Marvel’s Iron Man VR jocul este în sfârșit aici. Mult așteptatul joc de realitate virtuală a fost unul dintre cele mai așteptate jocuri de când am ajuns să-l testez la începutul anului trecut. Pentru că am avut o laudă atât de strălucitoare din impresiile mele, s-au creat multe hype. Pot spune cu încredere că jocul s-a conformat cu siguranță la așteptările mele și m-a făcut să mă simt cu adevărat că aș fi de fapt un supererou în viața reală.

Puteți să vă analizați mai sus și să consultați câteva dintre gândurile mele de mai jos:

Poate vechiul meu PS4 să gestioneze asta?

fier-om-vr-recenzie

Imagine via Marvel, Sony, Camouflaj

Când am auzit prima dată că jocul va fi pe PSVR, eram puțin nervos, pur și simplu pentru că aveam unul dintre PS4-urile originale din 2013 și căștile PSVR în sine au fost create în 2016 și chiar dacă poți actualiza software-ul continuu, există doar atât mult poate suporta hardware-ul în sine.

Trebuie să le predau dezvoltatorilor. Jocul s-a menținut destul de bine, iar preocupările au fost șterse rapid, imediat ce am ajuns să fiu cufundat în lume. Nu am văzut niciodată erori sau probleme. Cred însă că am ajuns la capabilitățile complete ale PSVR și sunt încântat să văd care este următorul capitol din lumea căștilor VR, fie că va fi cu următoarea consolă sau consola după asta, dar cred că folosește cu siguranță la fel de mult a hardware-ului cum au putut și a funcționat bine.

Singurul alt lucru de care m-am îngrijorat a fost să mă întorc, deoarece acest joc vă impune să vă mutați mult și având în vedere că setul cu cască este atașat de fire, nu am vrut să mă învelesc și să bat accidental ceva. Devizii fac o treabă bună pentru a vă asigura că rămâneți în siguranță în orice moment și vă oferă diferite opțiuni alternative pentru a vă asigura că sunteți confortabil.

Cum este Combatul / Jocul?

iron-man-vr-images

Imagine via Marvel, Sony, Camouflaj

Înainte de a începe acest joc, asigurați-vă că sunteți hidratat și faceți multe pauze, deoarece acesta este unul dintre cele mai solicitante din punct de vedere fizic jocuri VR pe care le-am jucat vreodată în anii mei de VR, ceea ce a fost mult de spus. M-am trezit că trebuie să iau mai multe pauze decât în ​​mod normal când vine vorba de VR, deoarece atunci când te gândești, zbori, ai aceste controlere de mișcare, ai căști pornite și cel mai probabil vei purta căști, tu te folosești de brațe pentru a te împinge în sus, tragi explozii, în timp ce tot îți întorci o mulțime de diferite și îți întorci capul în sus și în jos. Așa că intrați în joc gândindu-vă că va fi un maraton și nu un sprint și veți fi bine.

În ceea ce privește jocul în sine, în timp ce lupți ca Iron Man, ai două arme principale pe care le folosești: repulsorii cu tragere rapidă și armele secundare pe care le poți personaliza și schimba. Trebuie să-ți ții mâinile, să ții palma și să folosești explozii repulsoare; înclinați-vă palma în jos și arma secundară montată pe încheietura mâinii va apărea. Mi-a luat o secundă să mă obișnuiesc cu ea, dar modul în care au folosit controloarele de mișcare s-a simțit cu adevărat că a surprins modul în care Iron-Man își va folosi armele cu adevărat. Puteți arunca, de asemenea, pumni cu rachetă, ținând apăsat un buton de control pentru a arunca o lovitură puternică. Dacă suntem sinceri, nu am folosit deloc această funcție decât dacă era absolut necesară și uneori chiar am uitat că o pot folosi. În cea mai mare parte, repulsorii tăi vor fi cei care îți vor face treaba pentru tine.

Dar povestea actuală?

iron-man-vr-images

Imagine via Marvel, Sony, Camouflaj

Cu toate că Marvel’s Iron Man VR jocul este o poveste originală, puteți spune că a fost inspirat de MCU. Acesta recitește un teren familiar, cum ar fi Tony, care se ocupă de consecințele vieții sale de creator de arme și profitor de război, iar Pepper Pots devine director general, însă de data aceasta principalul răufăcător este Ghost, care a făcut-o recent în debut în acțiune Antman și viespa după cum a jucat Hannah John-Kamen.[ÎnjoculVRGhostestejucatde[IntheVRgameGhostisplayedby Cganterele Barry.]

Povestea în sine nu a fost o fugă de acasă din perspectiva povestirii, dar am crezut că este o poveste solidă în general. Puteți vedea unele dintre poveștile din istorie înainte de timp și o bucată bună de expunere a fost livrată de personajul dvs. în afara camerei. Unele dintre misiuni s-au simțit un pic repetitive în anumite momente, în special, când a fost vorba despre eliminarea drogurilor care au fost preluate de Ghost.

Povestea în sine nu a atins culmile pe care le putea, mai ales când vine vorba să vă facă să vă simțiți ca Tony Stark, dar la sfârșitul zilei nu încercam să joc ca Tony, am vrut să fiu Iron-Man. Pentru că am fost atât de investit în benzi desenate și arcul lui Tony în MCU, nu m-a deranjat o poveste mai simplă, mai ales că accentul era pus pe alter ego-ul său.

Cea mai mare critică?

iron-man-vr-images

Imagine via Marvel, Sony, Camouflaj

S-ar putea să nu pară o problemă mare, dar cele mai mari probleme pe care le-am avut cu jocul în sine nici măcar nu aveau nicio legătură cu gameplay-ul sau cu stroy-ul. Avea legătură cu ecranele de încărcare. Jocul este împărțit pe capitole și în fiecare capitol există mai multe misiuni. Când finalizați o misiune, sunteți trimis înapoi pe ecranul de încărcare pentru a aștepta până la următoarea rundă. Uneori poate fi super rapid și alteori m-am trezit stând acolo 1-2 minute. Așa cum am menționat mai devreme, acesta este deja un joc solicitant din punct de vedere fizic, astfel încât în ​​cele din urmă acele mici minute pe care le aștepți vor începe să se acumuleze. Când efectuați VR doriți să fiți cât mai eficienți, deoarece nu ar trebui să o faceți pe durate lungi la un moment dat, așa că a fost un pic frustrant faptul că ați petrecut mai mult timp în picioare. Uneori, îmi scoteam setul cu cască și mă așezam până era gata.

Ar trebui să-l cumpăr?

iron-man-vr-images

Imagine via Marvel, Sony, Camouflaj

Urăsc să spun cuiva dacă cumpără sau nu ceva mai ales în mijlocul unei pandemii globale. Acestea fiind spuse, dacă aveți deja un set cu cască PSVR și aveți mijloacele financiare pentru a obține acest joc, atunci spun că faceți-l cu siguranță. A ajunge să experimentezi senzația de a fi un supererou din confortul propriei tale case merită banii.

Evaluare: B

Collider’s Own Dorian Parks joacă prin jocul Iron Man de la început! #IronManVR