Little Voice Review: muzica lui Sara Bareilles conduce AppleTV + Dramedy

little-voice-brittany-ogrady-slice O tânără femeie, cu părul cret, protagonistă cu sprâncene expresiv pline și ambiții artistice. Un decor din New York. O pereche de surse, fiecare perfect pentru ea în felul său. Și JJ Abrams printre producătorii executivi. … Nu, noua dramă AppleTV + Vocea Mică nu este exact Fericire. Dar s-ar putea să se potrivească a Fericire-un orificiu în formă de inimă.

Co-creat de Sara Bareilles și Jessie Nelson, reluând echipa după colaborarea lor pe Broadway Chelneriţă. Vocea Mică stele Brittany O’Grady ca Bess. Locuiește cu cea mai bună prietenă a lui Prisha (Shalini Bathina), care cântă într-o trupă cu totul feminin mariachi și merge cu reticență la datele aranjate de părinții ei iubitori, dar apăsători, indigeni și imigranți (Sakina Jaffrey și Samrat Chakrabarti). Bess scrie compulsiv cântece pop sufletești, dar este prea speriat să le interpreteze pentru o audiență din moment ce o experiență proastă la un mic-mic. Dar cântă pentru bucuria ei – pentru a-și liniști fratele Louie, iubitor de Broadway (Kevin Valdez) sau când se alătură când o găsește pe tatăl ei Percy (Chuck Cooper) autobuzul cu cvartetul său a cappella.

little-voice-brittany-ogrady-sean-teale

Imagine via Apple TV +

Bess lucrează la o melodie din unitatea de stocare pe care a păcălit-o ca studio de filme mici când a fost întreruptă de noua vecină, Ethan (Sean Teale), un regizor care s-a transformat a lui unitate într-o instalație video post-pro. Ei se cunosc între ei pe gustări și pe Scrabble, iar când el o găsește mai târziu la barul unde lucrează, la fel cum un act muzical cade, ea decide cu impetuos să ia slotul – în proces, traversând căile cu Samuel (Colton Ryan), un chitarist care o ajută să se înființeze și spune că va înrădăcina pentru ea. Bess se sufocă din nou … apoi iese în scenă, unde Ethan o introduce pe iubita sa Laila (Ismenia Mendes). Bess a trecut peste această dezamăgire: și-a relansat angajamentul față de cariera sa muzicală.

După cum s-ar fi așteptat de la un spectacol co-creat de Bareilles, viața de artist a lui Bess conduce o mare parte din complotul spectacolului. Bareilles a scris sau co-a scris o cantitate foarte bună de piese originale pentru ca Bess să debute pe parcursul sezonului, reflectând evenimente din viața ei. Spectacolul are, poate, o idee prea romantică a modului în care un muzician aspirant s-ar putea susține în actuala New York; chiar și cu o jumătate de duzină de locuri de muncă de zi și o colegă de cameră, nici o Bess din viața reală din oraș nu își poate permite un apartament la fel de gigant ca cel pe care îl vedem, niciodată nu te deranjează o unitate de depozitare la fel de confortabilă precum o cafenea. Acestea fiind spuse, aceasta este o romantică ușoară; nimeni nu se reglează pentru a Sean Baker-supune o adâncime profundă pe finanțele lui Bess. Bareilles și Nelson își salvează realismul cel mai sumbru pentru experiențele lui Bess în industria muzicală, cum ar fi inginerul de studiouri prădător (Luke Kirby) care are așteptări pentru cât de recunoscător ar trebui să fie Bess pentru ajutorul său, obținându-și întâlnirile cu reprezentanții casei de discuri. Apoi sunt reprezentanții înșiși, care fie le plac vocea, dar nu melodiile ei; sau melodiile ei, dar nu vocea ei; sau credeți că e grozavă, dar habar nu aveți cum ar putea să își comercializeze sunetul acustic.

little-voice-brittany-ogrady-kevin-valdez

Imagine via Apple TV +

Spectacolul prezintă, de asemenea, cum talentul lui Bess pentru scriere de cântece poate deriva din darul ei pentru observație sensibilă: deseori îi observăm observația ca chiar și un gest minuscul sau răni. În prima premieră a seriei, de exemplu, Bess primește un apel de la consilierul de la unitatea de locuințe de susținere în care Louie a fost mutat de curând, pentru că a ieșit în afara capătului său. Bess îl găsește la ușa scenei Aladdinși este martor la momentul în care el face un membru minor de distribuție în săptămâna după ce tocmai a făcut-o pe scena pentru prima dată în ani. De asemenea, Bess indică un punct de a încerca să atragă un rezident catatonic (June Squibb) la casa de bătrâni unde lucrează, nu văzând pe nimeni să petreacă timp cu ea. Când Bess află că nu a reușit să observe ceva destul de important în legătură cu unul dintre cei mai apropiați oameni dragi, se zgâlțâie profund.

Una dintre cele mai bune alegeri ale lui Nelson și Bareilles este să nu cântărească episoadele timpurii cu multă expunere, ci în schimb să lași telespectatorul să descopere oamenii și locurile spectacolului în mod organic, iar relațiile lui Bess se vor simți fără efort. Tendința lui Bess pentru tatăl ei, cunoscut de tocilarii muzicali, dar care nu a avut niciodată cariera pe care ar fi trebuit să o aibă, strălucește prin scenele lor; o lasă pe Percy să-i dea banii, ea știe că nu își poate permite cu adevărat, deoarece, așa cum vedem când face același lucru cu prietenii ei, are și ea mai multă mândrie decât simț. Bess este protector împotriva lui Louie, care se află în spectrul autismului; unul dintre cele mai drăguțe momente ale lor vine după ce a mers pe Louie, obsedată pe Broadway, la prima sa schimbare ca un uzher la Scripcarul de pe acoperișși fură înăuntru pentru a privi cu emoție în timp ce merge despre afacerile sale. După ce și-au petrecut întreaga viață protejându-l pe Louie de realitățile mai dure ale vieții, Bess este provocat să-i ofere independența sa acum că nu mai trăiește cu ea și este clar că amândoi au învățat și cresc să facă asta prin această nouă fază a vieții lor. (Având în vedere că Nelson a scris anterior scenariul pentru Eu sunt Sam, în care rolul cu handicap intelectual a fost jucat de Sean Penn, este de remarcat, de asemenea, că a ales de această dată să joace un personaj non-neurotipic cu Valdez, care se află în spectrul autismului.)

little-voice-brittany-ogrady-philip-johnson-richardson-dog

Imagine via Apple TV +

– Nu ai spus ceva despre o pereche de pretinși? Da, există și romantism. Bess nu poate să nu fie atrasă de Ethan, vecina unității sale de depozitare, în ciuda faptului că are o iubită. Este frumos, înalt, britanic, vorbește spaniolă, îi spune totuși că nu se poate opri să se gândească la ea – Bess este doar om! Dar există și Samuel, colaboratorul muzical care îl împinge pe Bess să-și asume riscuri pe care altfel nu le-ar putea lua în considerare; care susține viziunea ei artistică; cine refuză să o lase să-l alunge din încăpățânare; cine se armonizează cu ea frumos; cine este, de asemenea, foarte drăguț; si cine nu au o prietena. Există atât de multe momente când un punct al triunghiului dragostei este doar crearea artei, ignorând faptul că unul dintre ceilalți este doar privirea, răpirea cu un amestec de admirație și poftă. Dorul, bunule Dumnezeu, dorul! Este intoxicant!

Vocea Mică este un spectacol dulce, cu inimă caldă, plin de spectacole naturale și punctat cu melodii minunate. Dorința sa generală de a lăsa firele de poveste încoace face spectatorul să simtă că a fost aruncată într-o poveste adevărată a boemiei moderne. Și dacă nu este suficient: protagonistul are un câine foarte bun. Merită să arunce o privire chiar dacă nu ești sigur de altceva.

Grad: B

Vocea LItle premiera vineri, 10 iulie pe Apple TV +.