Modul Ghost of Tsushima Kurosawa Explicat de echipa Sucker Punch

fantoma-de-Tsushima-Kurosawa-mode

Există două lucruri despre care trebuie să știi Fantoma lui Tsushima. (Ei bine, bine, există un ta despre lucrurile pe care trebuie să le știți, dar care va trebui să aștepte ridicarea embargoului; rămâi la curent.) În primul rând, locația titlului în care se joacă aventura samurai se bazează pe o locație reală, pe care echipa Sucker Punch Productions a cercetat-o ​​pe larg pentru a recrea frumusețea naturală a insulei și climatul din joc. În al doilea rând, au făcut acest lucru într-o varietate de moduri care fac ca jocul să se simtă, uneori, mai cinematografic decât jucătorii ar putea fi obișnuiți. Unul dintre aceste moduri include Kurosawa Mode, o experiență de vizionare, care nu este doar un filtru alb-negru meme și alb cu cereale de film, ci unul care are binecuvântarea regretatului, marelui cineast Akira Kurosawaaverea.

În chat-ul EW cu echipa Sucker Punch, inclusiv directori creativi Jason Connell și Vulpea Nate, au descoperit cât de multă muncă a intrat în experiența de joc unică și iconică care a devenit Kurosawa Mode. Există referiri la film, desigur, în special Sanjuro (1962) și Șapte Samurai (1954), dar și mai important, există atenția asupra detaliilor care rezultă într-un „mod” mult mai subtil decât un simplu filtru, după cum explică Connell:

„De fapt, am făcut niște cercetări asupra curbelor care ar fi putut exista pe acel tip de film care [Kurosawa] s-ar fi folosit. „

Alte filme de samurai au fost analizate pentru a obține o paletă de culori care să se potrivească cu aspectul filmului clasic și portretizarea acestuia în diferite momente ale zilei în diferite tipuri de vreme:

„Cât de adânci erau negrii? Cât de strălucitori erau albii? „

În plus, deoarece sunetul este foarte important în joc:

„De fapt, am jucat un pic audio. Echipa noastră audio are un instrument intern care imita sunetele televizorului vechi și, mai exact, megafoane, radio, televizoare din anii ’50. ”

Obiectivul modernizat al Kurosawa privește locația reală a insulei japoneze Tsushima, un loc care a fost explorat pe larg de echipa Sucker Punch. Mediul de artă al jocului Joanna Wang, au intrat în detalii despre abordarea lor într-o postare recentă pe blogul PlayStation. Iată câteva dintre ceea ce vă puteți aștepta să vedeți și să explorați, în cuvintele ei:

[O]versiunea ur din Tsushima nu este o recreare 1: 1 a omologului din viața reală – este o scrisoare de dragoste pentru toate părțile sale. Am luat elemente esențiale ale insulei, amestecate cu câteva inspirații din Japonia continentală și am construit această lume unică pentru Ghost. În timpul călătoriilor noastre, am înregistrat sunete de păsări și natură și frunze fotografiate din insula Tsushima și le-am folosit în jocul propriu-zis. Aceasta a fost o modalitate pentru a vă aduce o bucată din adevărata insulă Tsushima.

Ghost of Tsushima este de departe cel mai mare joc pe care l-am făcut vreodată. Harta este împărțită în trei regiuni pline cu mai mult de patruzeci de biomi diversi și sute de puncte de interes. Scopul nostru atunci când construim un joc mondial deschis este întotdeauna „dacă îl puteți vedea, îl puteți atinge.” Vei călători prin păduri luxuriante, vei traversa terenuri mlăștinoase bogate și vei intra în peisaje montane înghețate. Am colectat atât de multe referințe din filme, jocuri, tablouri și chiar afișe de călătorie pentru a ne inspira. Vrem să vă prezentăm o lume autentică, credibilă, o lume care vă va striga, vă invită să explorați, o lume bogată și plină de surprize.

Lumea lui Tsushima este construită în jurul a doi piloni: frumusețea naturală și ordinea artificială. În timp ce explorezi lumea, poți urmări un șir de porți torii către un altar uitat, să asaltezi un castel fortificat sau să găsești o colibă ​​de pescuit abandonată lângă apă. Există sute de locații în Tsushima pentru a explora și recompense ascunse de găsit. Pe baza regiunii, diferite locații au propria identitate. De exemplu, orașul vindecător Akashima este situat în zonele umede joase. Moss atârnă și crește pe fiecare suprafață, ceața rămâne deasupra solului și tămâia arde lângă clopotul mare. S-ar putea să auzi chiar broaște care se învârt în jurul tău. Este misterios și frumos.

„Misterios și frumos” este locul în care vom lăsa explorarea Fantoma lui Tsushima pentru astăzi, dar asigurați-vă că vă îndreptați către legăturile de mai sus pentru mult mai multe pe Kurosawa Mode și pe mediile superbe care vă așteaptă când vine jocul vineri, 17 iulie.