Palm Springs Ending Explicated: De ce Existența este mai bună cu un amic

[[Nota editorului: Următoarele conțin spoilere pentru Palm Springs.]

În ultimele două luni, ai avut oameni ca mine să-ți spună să intri Palm Springs știind cât mai puțin. Acum că ați văzut filmul, sperăm că ați aprecia această răsucire a buclei de timp (este premisa, dar filmul îl salvează ca o dezvăluire grozavă), dar finalul este acela în care întregul film se reuneste într-un mod frumos și tu pot vedea ce regizor Max Barbakow și scriitor Andy Siara merg cu meditația lor asupra naturii existenței.

 palm-springs-poster Pe parcursul filmului, am văzut două abordări ale vieții. Ther e’s Nyles (Andy Samberg), cine crede că existența nu are sens. Nu poate muri, nimeni nu-și amintește de el, cu excepția tipului care încerca să-l omoare (JK Simmons), și în fiecare zi este la fel, așa că s-ar putea să vă distrați și să încercați să nu vă pasa prea mult. Nu merită să vă faceți griji pentru trecut sau viitor, când niciuna dintre acestea nu există în acest ciclu de timp, chiar dacă Nyles recunoaște că își va aminti propriile acțiuni și că, prin urmare, au un anumit sens. Sarah (Cristin Milioti), pe de altă parte, este bântuit de trecut. În fiecare dimineață, se trezește și se confruntă cu acțiunea ei teribilă – a dormit cu logodnicul surorii sale cu o seară înainte de nunta surorii sale – și, în timp ce se agăță de Nyles oferă o scurtă reținere de acest adevăr, nu o poate depăși pentru restul existenţă.

Aceasta duce la concluzia filmului în care Nyles și Sarah încep să alerge spre sfârșitul arcurilor respective. Pentru Sarah, trebuie să meargă mai departe. Nu poate trăi cu acțiunile ei groaznice și, în timp ce se distrează cu Nyles este minunat, are propria sa luptă internă cu care trebuie să facă față. Prin urmare, începe să lucreze la soluția tangibilă a studierii fizicii cuantice necesare pentru a scăpa de timp. Nyles, pe de altă parte, este pe cale să realizeze că există mai mult în viață decât propria sa stare de rău și înnobilarea. El trebuie să recunoască că o iubește pe Sarah și că existența fără ea ar fi lipsită de sens.

Și asta ne aduce la punctul filmului, care este că existența are sens doar cu alți oameni. Cum tratăm alți oameni este mult mai important decât modul în care ne tratăm pe noi înșine. Lăsați la propriile dispozitive și lipsiți de orice consecință, vom ajunge în cele din urmă în nihilism, deoarece acțiunile noastre nu ne afectează decât pe noi înșine. Nyles și Sarah nu sunt prinși doar într-o buclă de timp; sunt prinși într-o buclă de autodistrugere. Pentru Nyles, este fără scop și a acceptat că nu există nicio cale de ieșire, așa că la fel de bine poate avea doar o perioadă de relaxare; pentru Sarah, ea este prinsă într-o buclă de propria sa vinovăție și egoism, conștientă de modul în care acțiunile ei îi fac rău altora, dar incapabilă să se elibereze. Abia când Nyles și Sarah se reunesc și își dau seama că aduc un sens în viața celuilalt, încât ei sunt capabili să se elibereze.

 palm-springs- cristin-milioti

Imagine prin Hulu

(Literalmente, sunt capabili să se elibereze din cauza fizicii cuantice, dar nu este la fel de interesant. Dacă sunteți în căutarea modului de a scăpa de o buclă de timp fictivă, Milioti ne-a spus că a practicat și a cercetat totul despre știința reală din spatele bucla de timp:

„În film a existat un monolog uriaș și vorbesc un discurs de trei pagini despre fizica cuantică, unde ea a explicat foarte succint cum funcționează totul. Și am memorat-o și am cercetat fiecare parte din ea, evident, și am petrecut zile și zile și zile și săptămâni cercetând-o, știam exact despre ce vorbeam. Totul e pierdut.

Deci, înseamnă că a fost introdusă o cantitate mare de gânduri. Știu că au vorbit cu fizicianul cuantic. Chiar și-au făcut cercetările. Au vorbit cu diferiți oameni de știință și da. Adică, am propria mea teorie despre cât a durat-o, dar este un lucru irelevant. Este un pic în funcție de privitor. ”

Filmul nu se referă la fizica cuantică, deci nu este cu adevărat important decât ca punct de complot.)

Ceea ce face ca Palm Springs un film puternic este acela că înțelege că atunci când viața ta este oprită, nu poți fugi de la tine sau fugi cu alți oameni. Pe parcursul acestei lungi carantine, acel mesaj este deosebit de puternic, deoarece suntem cu toții blocați de noi înșine și, nu ai ști, toate zilele par să curgă împreună. Avem nevoie de mai mult decât doar diversiuni. Avem nevoie de oameni. Existența nu are sens fără ele.

Oh, și dinozaurii? Acestea sunt un simbol distractiv pentru un film despre o buclă de timp, deoarece luați o creatură care a fost în jurul valorii de eoni și le puneți în ziua modernă pentru a arăta că timpul are încă sens, dar mai important, puteți vedea doar ceva mai mare decât tine, când ești cu cineva pe care îl iubești.

În ceea ce privește scena creditelor cu Roy, din punct de vedere tehnic este o gaură de complot, dar nu contează. Dacă capra a dispărut, atunci Nyles și Sarah ar trebui să „dispară” și din acea zi, dar scena există pentru a ne anunța că Sarah și Nyles nu l-au lăsat pe Roy rătăcind o buclă de timp pentru totdeauna.