Palm Springs Review: Comedia lui Andy Samberg is Brilliantly Twisty

Nota editorului: Aceasta este o repostire a noastră Palm Springs recenzie din 2020 Festivalul de film Sundance. Filmul este acum disponibil pentru a fi transmis exclusiv pe Hulu.

Pentru a vă spune complotul din Palm Springs, un nou film de comedie produs de Insula singuratică trio de Andy Samberg. Akiva Schaffer, și Jorma Taccone, este de a dezvălui tehnic un spoiler. Acesta este un film care începe ca un singur lucru, dar care devine repede ceva complet diferit – și este genial. Linia de bază, fără spoiler, este că doi străini se întâlnesc la o nuntă din Palm Springs – iubitul domnișoarei de onoare Nyles (Samberg) și slujnica de onoare și sora miresei Sarah (Cristin Milioti). Ei devin blocați acolo din motive în afara controlului lor și apoi încep să-și dea seama că greutatea existenței ar putea fi mai ușor de suportat cu un amic. Aceasta este configurația de bază, care sună destul de generic, dar scenarist Andy Siara și regizor Max Barbakow folosiți acest lucru ca punct de intrare pentru un film isteric, plin de înfățișare, care ar fi putut să meargă greșit în atât de multe moduri, dar face în mod constant alegerea perfectă. Rezultatul este o comedie hilară, o dramă sfâșietoare și o poveste de dragoste cu adevărat emoționantă, care îndrăznește să spună că poate viața este ceva mai bună cu un însoțitor alături.

Dacă nu vrei să afli mai multe despre Palm Springs, O să intru în filmul real complot mai jos. Eu personal o consider a ușor spoiler Am trecut absolut rece și am avut o explozie să descopăr ce se întâmplă de fapt, așa că dacă preferi tăcerea radio, ai încredere în mine că acesta este unul dintre cele mai bune filme din 2020 și este o acasă la toate nivelurile – m-a făcut să râd și să mă sfâșiez. în egală măsură.

Spoilere ușoare pentru Palm Springs urmează mai jos.

palm-springs-andy-samberg-kristin-milioti

Imagine via Neon / Hulu

Acum, iată. Palm Springs începe prin a-l urma pe Nyles, care pare să-și trăiască viața printr-un „lol nimic nu contează”. Nu-i pasă deloc că iubita lui îl înșală, nu prea îi pasă de această nuntă și această atitudine lipsită de griji vine ca un fel de ciudat de fermecător când începe ceremonia. El este aproape nefiresc, iar el și Sarah l-au lovit. Captura? Se pare că Nyles este de fapt blocat într-o buclă de timp și trăiește în aceeași zi de mai multe ori „de multă vreme”, iar Sarah, din neatenție, este suptă în bucla de timp cu el.

Imediat din liliac, aceasta este o subversiune strălucitoare a ziua hârciogului sau Papusa ruseasca-de asemenea premisă, pentru că atunci când Sarah se blochează în bucla de timp, află imediat că nu este singură – cineva este chiar acolo cu ea. Încearcă fiecare truc din carte pentru a ieși, ceea ce Nyles o avertizează că a încercat deja. După ceea ce el descrie ca ani și ani în acest sens, Nyles a devenit resemnat la soarta sa, și trăiește literalmente ca și cum nimic nu contează pentru că nu contează. Se petrece, se leagă de oameni, moare, dar se trezește mereu în aceeași zi.

Nyles și Sarah au dat-o curând la o parte și ne uităm în timp ce se bucură împreună de acest stil de viață lipsit de griji. Shenanigans rezultă și este comedie perfectă după comedia perfectă. Nyles și Sarah sunt de acord inițial să nu dormim împreună, dar probabil puteți ghici unde merge această poveste. De-a lungul filmului, încep să rupă reciproc barierele. Amândoi se mint pe ei înșiși despre lucruri diferite, dar una în cealaltă găsesc un motiv de a se ridica din pat în fiecare zi.

Ceea ce face ca Palm Springs strălucit este diferitele moduri în care acesta evită capcanele legate de acest gen particular. Stilurilor și Sarah li se acordă o greutate egală ca personaje. Nyles nu este un fel de bufon a cărui viață va fi îndreptată de Sarah, și Sarah nu este doar un obiect sexual pentru Nyles. Scopul final pentru amândoi este să nu dormi unul cu altul sau să „schimbe” cealaltă persoană. Amândoi ajung să fie hilar și înțelepți, dezordonat și trist și complicat, și permiteți-mi să vă spun, Samberg și Millioti sunt absolut fenomenali aici. Amândouă sunt bine versate în comedie, dar se descurcă cu ușurință între umorul mai neplăcut de Lonely Island-esque (filmul aproape că m-a plâns râzând) și secvențe dramatice cu adevărat emoționale (filmul de asemenea m-a plâns doar). În toată lumea există o subcurentă profund umană Palm Springs care menține filmul ferm fundamentat, în ciuda premisei sale de ficțiune și este un testament al performanțelor lui Samberg și Millioti (și al mânerului lui Barbakow pe ton) că funcționează la fel de bine.

Acesta este, de asemenea, unul dintre cele mai fermecătoare și mai vrednice cupluri de pe ecran pe care le-am văzut în ani. La inima, Palm Springs este o poveste de dragoste, dar nu una cu idei naive sau învechite despre romantism sau parteneriat. Natura nihilistică a lui Nyles și într-o oarecare măsură Sarah oferă un punct de plecare fascinant pentru relația lor, iar pe măsură ce se cunosc mai bine, filmul îi provoacă direct pe cei care cred cu adevărat că nimic nu contează. O viață poate merita cu siguranță să trăiești independent, dar Palm Springs conduce acasă ideea de tovărășie în felul ei, dar cu adevărat înfiorător.

Realizarea filmului este de asemenea minunată. Este filmat frumos, dar nu exagerat de stilistic, ediția pune un punct perfect atât asupra comediei, cât și a dramei în moduri grozave, iar scorul de Matthew Compton este o încântare influențată de anii 80.

Această poveste se simte în special îndreptată către cei care se simt nihilisti către existență și, pentru a fi sincer, este greu nu să mă simt uneori așa. Dar dacă ai fost vreodată îndrăgostit sau dacă ai găsit partenerul perfect, Palm Springs va lovi acasă. Și pe deasupra acestei rezonanțe tematice, filmul este, de asemenea, doar o explozie de vizionat, plină de piese de comedie geniale. Este pachetul perfect. O poveste de dragoste rezonantă pentru viața din secolul XXI. Și abia aștept să o urmăresc din nou. Și din nou. Și din nou. Și din nou…

Evaluare: A

Palm Springs este acum disponibil pe Hulu.

palm-springs-poster