Recenzie de Nunți Războinici: Un nou spectacol de Badass împiedicat de formula Netflix

warrior-nun-netflix-slice „Netflix Original” a devenit practic propriul său gen, indiferent de ce este spectacolul, de fapt, o formulă încercată și adevărată, prezentată algoritmului atotputernic, care a produs zeci de spectacole care sunt bune și rele din aceleași motive. există un plan vizibil pentru aceste lucruri pe care le puteți verifica Prieteni titluri. Cel care face flashbacks. Cel care se termină pe o scenă de luptă. Cel care desemnează personajul principal și macină povestea cu un rău, pentru că acest spectacol din 10 episoade ar trebui să fie, ca și cum ar fi, maxim 8 episoade. La fel este și pentru Războinic, dezvoltat de Simon Barry din Manga de Ben Dunn, un spectacol care este atât de compulsiv de urmărit și de copleșitor familiar. Când este bine – vezi: când se concentrează asupra unui echipaj de maici care bat mai mult în fund decât un profesor de școală duminicală din anii ’70 – este foarte bun. Dar când este rău, este doar plictisitor și plictisitor este păcatul cardinal al televizorului.

Războinic urmează Ava (Alba Baptista), un orfan quadriplegic pe care-l întâlnim întinși mort pe o placă a legiuitorului. Cu toate acestea, o serie nebună de evenimente prin morgă lasă un vechi artefact sfânt, Halo al Îngerului Adriel, încorporat în spatele ei, readucându-l la viață cu o întreagă serie de superputeri. După ce a găsit o nouă prietenie cu un echipaj de tineri conac-criminali – condusă de JC-ul agresiv (Emilio Sakraya) – Avva este în cele din urmă urmărit de Ordinul Crucii, Sabia Cruciform, societatea femeilor devotate dedicate luptei demonilor care au transmis Halo de la lider la lider de la cruciade. Distrusă între a face lucruri amuzante de șobolan cu prietenii ei și a îndeplini un destin străvechi trimis în cer, Ava se găsește în centrul unui remorcher de război între demonic și divin.

warrior-nun-netflix-image-1

Imagine prin Netflix

RăzboinicProblema principală este aceea că jumătate din povestea ei este doar infinit mai antrenantă decât cealaltă. Ava ar putea fi întreruptă între două vieți, dar atenția publicului nu este. Este o problemă cu adevărat Poochie-ish: ori de câte ori maicile războinice nu sunt pe ecran, întrebam: „unde sunt călugărițele războinice?” Tot ceea ce implică comanda Cruciform Sword este o televiziune palpitantă, de la lore, la designul costumelor prin Cristina Sopeña (OCS rock o ținută medie care arată WatchmenNoaptea surorii a trecut pe Netflix Daredevil), la spectacole. Există o poveste mai dramatică pentru povești, fie că o urmăm pe sora Lilith (Lorena Andrea) – canonica provocată de furie, care trebuia să fie alături pentru a-l suporta pe Halo – sau cu pușcăria Mary (Toya Turner), membrul renegat al ordinii a cărui mamă își îndeplinește viața în închisoare pentru infracțiunea de a se apăra în timp ce este Negru. Există o misiune la capătul episodului 4 în care patru dintre surorile războinice – surorile Lilith, Beatrice (Kristina Tonteri-Young), Camilia (Olivia Delcán) și Crimson (Sinead MacInnes) – descoperi niște artefacte sfinte furate și se simte ca realizarea completă a unui spectacol cu ​​un nume de fund-camp, precum Warrior Nun. Frumos, rapid și plin de un amestec de coregrafie de luptă costumantă și cu adevărat impresionantă.

warrior-nun-netflix-image-5

Imagine prin Netflix

Din păcate, așa este … poate 50-60% din spectacol. Cealaltă jumătate este un aer gol, este o tensiune adolescentă la nivel de suprafață, supranaturală, care se simte abordată pentru că Lucruri străine este cel mai popular spectacol al Netflix. Cinematographers Christopher LaVasseur și Imanol Nabea faceți o treabă minunată prinzând litoralele și cetățile din Spania și, credeți-mă, NU sunt în ideea personajelor superbe care prind sentimente pe un fundal și mai superb. Dar lipsesc chimia în procedură. JC este eroul tău frumos, în ciuda celor mai bune eforturi ale lui Sakraya, în timp ce ceilalți prieteni nou-veniți ai lui Ava sunt în mare măsură uitați, cu excepția lui Chanel (Mai Simón Lifschitz), o femeie trans nesfârșită de chic, care oferă o sclipire a legăturii surioare cu Ava înainte de a pleca în mare parte din poveste. Războinic esențial dedică două capitole complete acestei setări a tabelului și pentru că emisiunile Netflix sunt concepute pentru a fi consumate Boom Boom Boom unul după altul aproape că nu observi. Dar nici nu ar trebui să dureze aproape două ore până când povestea simți ca o poveste.

Harul mântuitor al RăzboinicAspectele mai obositoare sunt Baptista însăși, a cărei performanță ca Ava arată fermecător fără efort în timp ce face încă o tonă de ridicare grea. Personajul principal al lui Baptista adaugă inima unui spectacol care se simte adesea ca o linie de asamblare bine uleiată. Una dintre cele mai bune scene ale emisiunii vine în primul episod, „Psalmul 46: 5”, regizat de Jet Wilkinson. Ava, recent înviată din morți, pur și simplu aleargă pe plajă, simțind senzație la membrele ei și o adiere de ocean pe pielea ei pentru prima dată în ani. Baptista joacă întreaga scară emoțională, neîncrederea până la bucuria pură a intensității copleșitoare și dincolo de ea, mai ales prin expresiile sale faciale. Ceea ce face, de asemenea, decizia emisiunii de a include o voce constantă, suprasolicitată, mult mai confuză.

Războinic este, din păcate, la fel de ciudat sau sălbatic sau plin de baluri ca un spectacol numit Nun Războinic ar trebui să fie. În schimb, ca. Locke & cheia înaintea acesteia (sau Wu Assassins, sau Ordinea, sau Zorisau, bine, ai ideea), există o poveste palpitantă cu acțiuni de 6-8 episoduri aici întinsă pe 10 episoade încercând să lovească fiecare cadran simultan.

Evaluare: B-

Warrior Nun debutează pe Netflix joi, 2 iulie.