Recenzie – Secret Obsession / Obsesie Secretă

Secret Obsession, sau Obsesie Secretă asa cum este denumit filmul in Romania, este un nou film original Netflix care a s-a lansat in data de 18 Iulie 2019. Thrillerul psihologic ii are in rolurile principale pe Brenda Song ca Jennifer Williams, Mike Vogel ca Russell Williams si Dennis Haysbert in rolul Detectivului Frank Page.

ATENTIE! – RECENZIA CONTINE SPOILERE

Incepand cu primele minute din film, o vedem pe Jennifer cum incearca sa fuga de un barbat al carui chip nu il vedem. Acel barbat pare ca vrea sa o omoare, el avand un cutit in mana. Incercand sa scape de el, Jennifer este lovita de o masina care circula viteza, dupa care este transportata de urgenta la spital pentru a fi operata. Dupa cateva momente apare Russel, care spune ca e sotul ei dar pare foarte suspect si curios daca Jennifer a spus cuiva ce sa intamplat inainte ca ea sa fie lovita de masina.  Inca din primele minute de film avem un „feeling” ca Russel a fost barbatul cu cutit de la inceput si ca Jennifer fugea de el.

Dupa ce Jennifer se treseste, ea sufera de amnezie si nu isi mai aduce aminte de ani din viata ei daramite de ce s-a intamplat inainte cu o noapte. Russel ii spune ca este sotul ei si ii arata un album foto in care apar cei doi fericiti, la nunta si la alte evenimente.

Dupa cateva zile ea este externata si Russel o duce acasa departe de oras, sus pe munte. Detectivului Frank insa i se pare ceva suspect si simte ca ceva nu este in regula. El incepe sa intrebe cum a dovedit Russel ca este sotul lui Jennifer si singa dovada au fost pozele cu ei doi.

De aici incepe adevaratul film care te va tine un pic cu sufletul la gura. Tot ce se va intampla in continuare a fost previzibil inca de la inceput si jumatate de film pare a fi mai mult o umplutura de scenariu prost scris. Te astepti sa fie diferit decat ceea ce crezi, te astepti sa se fie o rasturnare de situatie, dar nu… tot ceea ce ai crezut de la primele 5 minute din film se adeveresc si nu este nici o surpriza faptul ca Russel nu este de fapt sotul lui Jennifer. Toate pozele au fost editate si Jennifer isi da seama de acest lucru insa inca este ranita la picior si nu poate fugi de el (chiar daca a avut nenumarate ocazii in care putea sa fuga). Scenariul este facut in asa fel incat Jennifer sa se miste foarte incet si cu o reactie foarte intarziata pentru o persoana care ar fi in acea situatie.

Aflam ca Russel i-a omorat pe parintii si pe sotul lui Jennifer pentru simplul fapt ca el este indragostit de ea de ani de zile si o dorea cu orice pret. O poveste care trage la public, stalkerul care isi „urmareste prada” ani de zile pana la un moment dat cand iadul se dezlantuie si incepe sa isi arate adevarata fata de psihopat caruia nu ii pasa de nimic si elimina orice si pe oricine ii sta in cale.

Putem spune ca filmul este bunicel, merge intr-o seara in care nu aveti la ce sa va uitati sau de plictiseala. Actorii joaca foarte bine insa scenariul nu ii avantajeaza si totul este previzibil, nici un element de surpriza care sa te faca sa te uiti in continuare la film. Daca dupa 20-30 de minute opresti filmul, nu vei avea acea senzatie de „vreau sa stiu ce se va intampla”.  Un final foarte simplu fara nici un element in plus care sa iti dea senzatie de satisfactie pentru acea ora si jumatate de film.

Posterul, titlul, trailerul chiar si 10 minute din film, iti vor da toate raspunsurile despre Secret Obsession.

Nota pe care o acordam acestui film este 6 si asta doar pentru imagine si actori. Daca iti plac astfel de filme mai bine te uiti la serialul You, care este cam pe acelasi ton dar are mult mai multe elemente de surpriza care te fac sa ramai cu ochii pe ecran.