The Old Guard Review: Cel mai bun film de acțiune Netflix încă

the-old-guard-charlize-theron

Urmărind Gina Prince-Bythewoodeste noul film Vechea Gardă, Mi-a fost amintit de un alt actor Netflix: cel din decembrie trecut 6 subteran. Ambele filme au implicat un grup ascuns de mercenari care trăiesc în afara grilei. Dar întrucât Michael BayFilmul a fost un nenorocit de gunoi, Prince-Bythewood le arată colegilor săi cum se face prin crearea celui mai bun film de acțiune Netflix de până acum. Trucul filmului lui Prince-Bythewood este acela că, în loc să investească pur și simplu în piese fastuoase și să se orienteze de actori carismatici, regizorul și scenaristul Greg Rucka puse în opera de a te face să te pese de aceste personaje. Acțiunea este în continuare de top, dar filmul nu se îndepărtează niciodată de aspectele sale mai melancolice și mai întunecate. Creează un act dificil de echilibrare, însă Prince-Bythewood îl scoate cu stil pentru a-l păstra.

Andy (Charlize Theron) este un războinic nemuritor care se luptă de milenii. De-a lungul drumului, ea a ales colegii nemuritori Booker (Matthias Schoenaerts) și iubitorii Joe (Marwan Kenzari) și Nicky (Luca Marinelli) să o ajute în diverse misiuni. Când echipa primește un nou concert, se dovedește a fi o capcană izvorâtă de misteriosul domn Copley (Chiwetel Ejiofor) la cererea CEO-ului companiei farmaceutice Merrick (Harry Melling), care vrea să exploateze nemuritorii și să-și vândă abilitățile. Obligată să meargă pe fugă, viața echipei este complicată și mai mult atunci când află despre un nou nemuritor, Nil (KiKi Layne), o marină care descoperă acum că nu poate fi ucisă. În timp ce Andy și echipa lucrează pentru a sustrage capturarea, ei încearcă, de asemenea, să-l aducă pe Nil și să-i arate scopul misiunilor lor chiar și Andy luptă cu o criză existențială de a simți că nimic din ceea ce nu contează în ciuda faptului că a trăit mii de ani.

the-old-guard-charlize-theron

Imagine prin Aimee Spinks / Netflix

După ce l-a bătut din parc cu romanțele apreciate Iubire și baschet și Dincolo de Lumini, Prince-Bythewood arată că nu are probleme în a ajuta un vehicul de acțiune. Ce mi-a plăcut cel mai mult la aceste scene de acțiune este să nu se oprească niciodată pentru a atrage atenția asupra lor. La fel ca eroii noștri, acțiunea este curată, rapidă, eficientă și brutală. Designul curge din modul în care se comportă personajele, mai degrabă decât prin Prince-Bythewood înființând un oner elaborat pentru a arăta că poate. Alte filme Netflix au încercat să vândă acțiunea ca o virtute în sine, dar Prince-Bythewood știe că personajul este cheia, așa că, în timp ce este bine și bine să-l vezi pe Theron să distrugă o grămadă de capriori fără chip, folosind un topor, este mai mult important că simpatizăm cu Andy și arcul ei.

Aceste arcuri de caracter ajută la separare Vechea Gardă din alte filme Netflix cum ar fi 6 subteran. Extracţie, și Spenser Confidențial. Fiecare membru al Vechea Gardă este tratat ca o persoană reală și asta contează atunci când ai elemente supranaturale precum vindecarea rapidă și nemurirea. Bythewood și Rucka joacă la realitatea sombră a acestor personaje care nu pot niciodată să moară și, mai degrabă decât să o joace ca o abilitate mișto, cineastii se prind de tristețe. Pentru Andy, se simte de parcă nu a făcut niciun bine, deoarece nu este în măsură să vadă întreaga acțiune a acțiunilor sale. Booker are un monolog sfâșietor despre cum, dacă încercați să trăiți normal, cei dragi vă vor resenta pentru a rămâne tineri în timp ce îmbătrânesc și mor. Nil trebuie să apuce că incapacitatea ei de a muri înseamnă a lăsa în urmă familia. Bythewood investește aceste bătăi de personaje cu atâta energie și atenție ca scenele de acțiune și Vechea Gardă este cu atât mai bogat pentru asta.

the-old-guard-kiki-layne-charlize-theron

Imagine prin Aimee Spinks / Netflix

De asemenea, trebuie să atrag atenția specială asupra relației dintre Joe și Nicky. În timp ce alte studiouri încearcă să câștige puncte brownie, deoarece un personaj are un moment homosexual liber, care poate fi accizat cu ușurință pentru eliberarea internațională, Vechea Gardă este neapologică în legătură cu faptul că doi dintre eroii săi de acțiune sunt îndrăgostiți romantic unul de celălalt. Dacă Joe și Nicky ar primi un spinoff, l-aș privi cu bucurie în timp ce Kenzari și Marinelli își vând cotletele de acțiune și chimia la aceeași măsură. Există o scenă în care Joe își proclamă dragostea pentru Nicky cu atâta pasiune și ardoare încât este la fel de încărcat ca orice luptă de armă foarte coregrafată. Din nou, totul revine la personaj și pentru un film cu potențial de franciză Vechea Gardă, Aș fi mai mult decât fericit să petrec mai mult timp cu acești oameni și cu secolele lor de bagaje.

Deși Netflix îi place să urmeze formule în așa fel încât o parte din programarea lor să fie dezvoltată de algoritmi în loc de oameni, Vechea Gardă arată valoarea utilizării formulei ca trotineta pentru ceva mai bun. Începe în același loc al unei mulțimi de mercenari într-o misiune amestecată cu o mică abilitate supraomenească, dar pentru că prințul-Bythewood își pune personajele în fruntea filmului, în loc de o mulțime de piese setate sau de o linie, are un film mult mai puternic. Datorită direcției sale pricepeți și grijulii, Vechea Gardă se simte nou.

Evaluare: B +

Vechea Gardă ajunge pe Netflix pe 10 iulie.

old-guard-netflix-charlize-theron-kiki-layne-poster