Ultimul dintre noi 2: Moartea lui Joel a fost decisă mai devreme de Neil Druckmann

the-last-of-us-2-joel-ellie-slice

[Notaeditorului:Următoareleconțin[Editor’snote:Thefollowingcontainsspoilere pentru Ultimul dintre noi: partea a II-a. Pentru mai multe din acoperirea noastră, asigurați-vă că consultați recenzia noastră fără spoiler, sfaturile și trucurile noastre pentru începători aici, lista trofeelor ​​și o Rundown spoiler complet aici, inclusiv explicatorul nostru final și de ce ar trebui să fie un pretendent puternic pentru Game of the Year.]

Echipa Naughty Dog știe că și-au livrat jocul cel mai divizibil până acum Ultimul dintre noi: partea a II-a. Aceștia au recunoscut la fel de mult într-un episod recent al „Podcastului oficial„ Ultimul dintre noi ”. Poate că cel mai mare punct de discuție, încorporat într-o conversație despre realizările tehnice și momentele profund caracter personale, este modul în care s-a reunit incidentul de incitare a continuării, un moment care ar lansa evenimentele jocului în sine și ar aprinde controversa din jurul său. lumea reala.

În episodul în cauză, scriitori Neil Druckmann și Halley Brut vorbesc despre procesul lor de spargere a poveștilor și plinging, în timp ce discuția continuă despre sticla spartă, schimbări la circumstanțele inițiale din jurul morții lui Joel și multe altele din partea directorilor de joc Kurt Margenau și Anthony Newman, animator co-lead Almudena Soria și artist concept de personaj Alexandria Neonakis. Asigurați-vă că ascultați în întregime spoilere discuții sau citiți mai jos pentru câteva aspecte importante.

ultima-a-ne-2-joel-moarte-a explicat

Imagine via Naughty Dog

În ultimele zile de producție pe original Ultimul dintre noiChiar și atunci când Druckmann și echipa încă scriau DLC-ul „Stânga în spatele”, ei se gândeau deja la următoarea poveste din secvență. Și de acolo soarta lui Joel a fost pecetluită:

Neil Druckmann: În mintea mea, arcul lui Joel s-a făcut destul de mult – nu știam încotro să-l iau pe acel personaj – dar Ellie era … se simțea cel puțin în momentul în care va fi corect pentru toate celelalte povești.

Decizia de a se concentra pe Ellie a fost doar jumătate din luptă, cu toate acestea:

Neil Druckmann: În același timp, am început să mă gândesc la povești pentru următorul meci. Mulți dintre ei au fost foarte motivați, cum ar fi: „Ce situație este frumoasă pentru a o introduce pe Ellie? O, ce-ar fi dacă a auzit că altcineva este imun și va merge în această călătorie pentru a găsi această altă persoană imună … S-a simțit interesant din punct de vedere al complotului: răsuciri și viraje interesante, puteți face tot serviciul de fani, Joel urmează să alungă-o și acum vor fi alături, iar minciuna va intra în joc din cauza a ceea ce a urmat ”, dar se simțea că lipsește ceea ce cred că a avut succes în primul joc, care era inima emoțională, acest concept foarte simplu, universal, al iubirii. Vă putem face să simțiți că iubirea necondiționată pe care o simte un părinte pentru copilul lor? Fără asta… ar putea fi o poveste interesantă, dar nu va surprinde acea rezonanță emoțională pe care a avut-o primul joc.

Am lăsat-o pentru o perioadă și am revenit la ea cu conceptul de ură, al acestui sentiment foarte universal pe care toți oamenii îl experimentează care este doar o adâncă adâncime, în care, în mintea ta, ești dispus să comiți acte oribile de violență împotriva altui om fiind … Cât de departe mi-ar merge mintea în jos în această spirală descendentă și este acolo [any] revenind din asta?

ultima-a-ne-2-joel-moarte-a explicat

Imagine via NaughtyDog

Discuția din acest episod de podcast nu se îndepărtează de violența din joc, numind-o înțeleasă în mod universal; este, în esență, o manieră scurtă pentru cei care nu au învățat moduri mai mature de comunicare. Există un accent deosebit pe „femeile badass” din Ultimul dintre noi: partea a II-a, după cum o spune Gross.

Așa că, deși ura poate a condus echipa creatoare ca o emoție călăuzitoare pe parcursul povestirii, iar violența a fost combustibilul care a continuat-o, întrebarea finală a lui Druckmann – Există vreo revenire din asta? – este mult mai important pentru rezoluția jocului. Așa cum am vorbit în scrierea mea despre controversa titlului și de ce cred că este un joc al Anului demn, diferențele dintre Abby și Ellie sunt slabe. Artist de concept personaj Alexandria Neonakis împărtășește acest sentiment, spunând:

„Cred că vor fi prieteni. Cred că, într-o lume diferită, și-ar dori într-adevăr unul pe celălalt sau poate ar fi un pic competitivi între ei. Îi puteam vedea cum își plac reciproc dacă situația era diferită. Amândoi au valori foarte similare. ”

ultima-a-ne-2-joel-moarte-a explicat

Imagine via Sony, Naughty Dog

Conversația finală întreabă, după toată violența și crima oamenilor care aveau speranțe și vise, prieteni și familii, după toată moartea raționalizată de lupta de a supraviețui, a meritat? Animator co-conducător Almudena Soria a spus:

„Trăiești această călătorie cu aceste personaje și prin asta treci. La un moment dat trebuie să existe conflicte. Dar oferim instrumentele sigure pentru a putea evita și lua propriile decizii. Dacă nu vrei să o faci, poate nu trebuie. Puteți găsi, într-adevăr, modalități prin aceste momente dificile. ”

Ți-ai găsit drumul în momentele dificile din (sau din împrejurimi) Ultimul dintre noi: partea a II-a? Asigurați-vă că ne anunțați!