Va fi un ultim dintre noi 3? Există Hope Yet pentru Povestea lui Neil Druckmann

ultimul-de-ne-3

[Notaeditorului:Următoareleconțin[Editor’snote:Thefollowingcontainsspoilere pentru Ultimul dintre noi: partea a II-a. Pentru mai multe din acoperirea noastră, asigurați-vă că consultați recenzia noastră fără spoiler, sfaturile și trucurile noastre pentru începători aici, lista trofeelor ​​și o Rundown spoiler complet aici, inclusiv explicatorul nostru final, marele eveniment care a dat startul și de ce jocul ar trebui să fie un pretendent puternic pentru Game of the Year.]

Ultimul dintre noi: partea a II-a poate a continuat Neil Druckmannpovestea unei lumi post-apocaliptice în care oamenii încă reușesc să facă războaie unul împotriva celuilalt, în ciuda amenințării reale de dispariție, dar nu putem să nu simțim că partea a II-a nu este decât al doilea act dintr-o piesă în trei acte. . Ultimul dintre noi au introdus acea lume, precum și principalii jucători ai lui Joel și Ellie, ale căror povești au fost continuate în continuarea lansată recent. Relația lor s-a extins cu siguranță și a evoluat în Partea a II-a, deși îi revine fiecărui jucător să decidă dacă este sau nu mulțumit de modul în care a fost făcut. Faptul rămâne că multe alte personaje și dinamica proprie au fost introduse pentru a popula în continuare lumea fictivă. Și cum Druckmann și echipa sa de poveste le place să ne reamintească, chiar și moartea nu împiedică oamenii să privească înapoi pe vremuri trecute și să se soldeze înainte în căutarea unui mâine mai bun. Această abordare deschisă sugerează că există mult mai multe povești de spus.

Este posibil ca asta Ultimul dintre noi: partea a III-a s-ar putea să nu fie doar în lucrări, dar ar putea aduce și o anumită speranță și optimism într-o lume altfel sumbră și brutală?

Într-o discuție cu GQ, Druckmann a recunoscut că a Partea a III-a ar putea fi următorul proiect de pe placa sa:

„Pe măsură ce începeți să înfășurați lucrurile, în mod creativ, sunt tot mai puține responsabilități și mintea mea nu poate să nu mă gândesc la următorul lucru. Deci, da, următorul lucru poate fi un Partea a III-a, următorul lucru ar putea fi un nou IP. „

Asta este cât se poate de vag, dar Druckmann devine și mai vag într-un interviu acordat Indiewire (deși mai există ceva mai multă carne la comentariu aici):

Voi fi un pic vag și cagey așa cum vă puteți aștepta, dar cred că testul pentru a face sau nu „Partea a III-a” ar trebui să fie un test similar cu cel făcut în „Partea a II-a”. Cu primul joc nu au existat așteptări și a fost ca și cum am putea face orice. Însă acum, după ce am stabilit anumite personaje, teme și procese, s-a părut că se justifică realizarea unei „părți a II-a”, a trebuit să facem ceva nu cu care fanii ar fi doar confortabili, ci să facem ceva care să se potrivească cu miezul emoțional pe care l-am găsit. în primul joc. Și fără asta, nu ar exista niciun motiv pentru a face o „Partea a III-a”. Găsirea ei cu continuarea a fost mult mai grea decât a fost cu primul joc, iar a merge înainte ar fi mai greu să justificați să vă întoarceți în acea lume și să găsiți o modalitate de a varia lucrurile. Ați văzut deja atât de multe lucruri despre backstory, despre cum se întâmplă focarul, așa că ar trebui să ne dăm seama cu adevărat cum să creăm o nouă experiență care să se potrivească cu impactul emoțional al acestor povești și nu știu ce înseamnă asta este. În prezent.

ultimul-de-ne-3

Imagine via Naughty Dog, Sony Interactive Entertainment

Vă pot ajuta cu acea, Neil: Aduceți o oarecare speranță și optimism la poveste pentru a oferi jucătorilor ceva care să aștepte cu nerăbdare să depășească răzbunarea și moartea anumită la nivel individual și de specie, să extindeți acea lume dincolo de granițele Americii și, dacă trebuie, transmiteți povestea cuiva care înțelege potențialul său mai mare.

Câinele obraznic Partea a II-a a ieșit de mai puțin de o lună, așa că propriul său rol pentru a juca în cultura jocurilor video, circuitul premiilor și industria în general nu a fost încă scris. Totuși, este clar cât de mult înseamnă jocul și personajele sale pentru oameni. Pentru marea majoritate a jucătorilor, Ultimul dintre noi franciza a devenit o poveste importantă și influentă în viața lor; același lucru ar putea fi spus și pentru minoritatea vocală care recurge la orice, de la tentativele de pe Twitter până la amenințările cu moartea, ca o modalitate de a-și evada frustrările. Povestea lui Ultimul dintre noi poate fi cathartic, transformator și afirmând viața pentru aceia dintre noi în lumea reală dacă luăm din ea lecțiile potrivite. Așa că Naughty Dog, Druckmann și echipa pot face o mulțime de bunuri, oferind de fapt un Ultimul dintre noi 3 cu un mesaj plin de speranță și optimism pentru modul în care ființele umane ne pot depăși diferențele în fața anumitor doamne și să construim o lume mai bună decât cea pe care au lăsat-o în urmă.

Deci ce ar putea Ultimul dintre noi: partea a III-a arată ca? Ei bine, iată unde vom intra în mai multe jefuitor teritoriul, deci întoarce-te acum dacă asta te deranjează.

Când ne-am părăsit personajele, Ellie s-a întors acasă după ce a ales să-i lase pe Abby și Lev să meargă în loc să continue ciclul violenței ca răzbunare pentru Abby care a ucis-o pe Joel și Jesse și a rănit-o pe Tommy, la fel cum Abby îi lăsase Ellie să plece, chiar și după ea A omorât aproape pe toată lumea pe care Abby i-a cunoscut și iubit. În mod evident, a existat sânge rău între cei doi, dar acesta a fost stropit în showdown-ul final de pe plajă, sper să fie bine. Ceea ce mai rămâne de văzut este de unde trece povestea de acolo. De exemplu, nu știm cât de mult timp a trecut între confruntarea finală a lui Ellie și Abby și întoarcerea lui Ellie la casa abandonată. S-ar fi putut Ellie să se oprească în Jackson înainte să apară acasă pentru o ultimă melodie a chitarei? S-ar fi putut împăca cu Dina și Tommy înainte de a se întoarce acasă pentru a-și împacheta lucrurile? Sau Ellie lasă cu adevărat în urmă tot ceea ce construise pentru o viață solitară în pustie?

ultimul-de-ne-3

Imagine via Naughty Dog, Sony Interactive Entertainment

Ultimul dintre noi: partea a III-a ar putea răspunde la toate aceste lucruri – sau la niciuna – într-o varietate de moduri diferite. Probabil că vom face o altă săritură indiferent de abordarea lor. Rămâne doar de văzut cât de departe ne-ar purta acel salt. Jackson ar mai exista ca oraș civilizat? Ar fi înfloritor, extinderea sau căderea în perioadele grele? Ar exista deloc? Vom ajunge să vedem (sau poate chiar să ne jucăm) JJ ca adolescent sau adult? Pentru mine personal, acesta ar fi un mod minunat de a introduce un nou capitol din Ultimul dintre noi, printr-un personaj pe care îl cunoaștem, dar care este, în esență, o ardezie goală, cu excepția bagajului emoțional al întregii drame parentale care s-a întâmplat înainte de a se naște și în primii ani de formare. Dacă nu este o poveste relatabilă în lumea de azi, nu știu ce este.

Deci, în timp ce a Partea a III-a probabil că va trebui să răspundă la câteva întrebări persistente despre relația lui Ellie și Dina și despre modul în care este afectată JJ și comunitatea mai largă a lui Jackson, ar trebui să se confrunte și cu soarta lui Abby și Lev. Pentru Ellie, cel puțin avem un pic de închidere. Pentru Abby și Lev, din câte știm, ei ar putea totuși să iasă pe barca respectivă sau mai rău. Ambele comunități – WLF și, respectiv, Serafiții – s-au anihilat mai mult sau mai puțin în lupta de pe insulă. În timp ce unii supraviețuitori există, probabil, de fiecare parte, rămâne de văzut dacă vor fi în continuare pentru răzbunare sângeroasă în efortul de a se asigura că modul lor de viață este singurul care continuă sau dacă vor fi atât de deziluzionați prin toate violențele pe care le transformă în schimb într-un mod diferit. Poate chiar un mod pașnic, cooperant.

Acum aceasta ar fi destul de departe de ceea ce știm Ultimul din Ne până acum, dar rămâneți cu mine pentru o clipă: imaginați-vă a Partea a III-a în care rămășițele WLF, Seraphites, iad chiar și Fireflies încearcă să intermedieze un acord de pace, poate chiar trimitând un contingent diplomatic lui Jackson pentru a extinde o ramură de măslin și a vinde cetățenii cu promisiunea unui mâine mai bun, mai puternic împreună. Există încă trupe de bande violente care se întind pe porțiunile cândva civilizate ale Americii, așa cum s-a văzut în Santa Barbara cu Rattlers și, așa cum s-a menționat la trecerea pe lângă Dina, corbii din New Mexico. Într-o zi, cineva urmează să organizeze aceste grupuri disparate pentru a restabili ordinea și pentru a se ocupa de toate acestea; întrebarea este dacă această forță va avea sau nu intenții nobile sau egoiste.

ultimul-de-ne-3

Imagine via Naughty Dog, Sony Interactive Entertainment

Ar putea Ultimul din Ne scoate o pagină din Zombie și să încercați să începeți să reconstruiți o societate integrată în timp ce încă luptați împotriva celor infectați și a acestor bande care încă caută să semene anarhie și discordie? Sper, sper, că aceasta este direcția pe care franciza o ia de aici înainte. Am văzut ce se întâmplă atunci când civilizația cade, am văzut ce se întâmplă când ultima speranță de a reveni la normalitate ne este furată ca specie și am văzut repercusiunile tuturor. Ceea ce noi nu au văzut, dincolo de câteva exemple izolate, este o încercare de repornire a civilizației de către supraviețuitorii umani rămași. La naiba, nu am văzut cu adevărat nimic în afară America in acest punct. Cum arată o nouă Americă în progresul reconstrucției în timpul unei pandemii? (În joc vreau să spun, evident …) Cum arată o America slăbită și fracturată în fața oricărei alte puteri mondiale care s-au întâmplat să supraviețuiască pandemiei? (Din nou, în joc …) Ce face lumea Ultimul dintre noi arată de fapt pe scena globală?

Acestea sunt toate întrebările pe care Naughty Dog și echipa le pot explora în următorul joc (e). Sper doar că își amintesc că oamenii pot colabora de fapt pentru a realiza unele lucruri cu adevărat incredibile și progresive. Suntem mai mult decât ceea ce suntem în stare să dărâmăm, să distrugem și să omorăm. Suntem creatori, vindecători, inovatori. Este timpul să obținem o poveste distopică, post-apocaliptică, care duce acest fapt la inimă.

Dave Trumbore este editorul principal al lui Collider, care supraveghează jocuri, animație și toate acele ciudate desene animate de sâmbătă-dimineață pe care nimeni nu le mai aduce aminte. Testează-i IQ-ul pe trivia pe Twitter @DrClawMD