Walking Dead Saints and Sinners Meatgrinder Review: o plimbare cu emoții în VR

walking-dead-saints-and-păcătoși-meatgrinder-update-slice

La începutul anului, Skydance Interactive a debutat cu jocul de realitate virtuală apreciat critic The Walking Dead: Sfinți și păcătoși. În jocul VR, jucătorul este aruncat la mijlocul Zombie univers și forțat să se apere pentru el însuși în lumea pustie. Deși există o poveste de urmat, deciziile pe care le faceți să afecteze jocul și explorarea liberă în lume sunt puternic încurajate.

Astăzi, Skydance Interactive a lansat prima actualizare majoră pentru jocul VR de horror de supraviețuire a studioului: „Actualizarea Meatgrinder”. Mulțumită echipei de la Skydance ne-am pus mâna pe o copie timpurie a actualizării pentru a o testa pe noi înșine.

În Meatgrinder Update, jucătorii vor experimenta un nou mod de joc, intitulat „The Trial”, unde se vor confrunta împotriva valurilor neobosite de Walkers. Dacă sunteți familiarizați cu Chemarea la datorie franciză, aș compara-o cu modul Zombies, doar în realitatea virtuală, ceea ce nu este deloc rău. Pe măsură ce supraviețuiești în fiecare rundă, vei fi recompensat cu puncte bazate pe performanță, pe care le poți folosi apoi pentru a achiziționa diferite arme și obiecte de artizanat pentru a planifica următorul val de inamici infectați, din ce în ce mai dificili.

Consultați remorca Devs de mai jos, urmată de afișările noastre:

Modul de joc

Sărut în noul mod, am fost destul de încântat pentru că am avut laude mari pentru modul de campanie pe care l-am jucat la începutul acestui an. Am fost un pic nervos, pentru că această nouă actualizare este propria ființă și tot încercam să mă familiariz cu controalele. Mulțumită unui pic de timp și practicii cu modul de tutorial, am reușit să dau jos totul destul de ușor.

Deși m-am simțit confortabil cu controalele, voi spune că mi-a luat câteva încercări să bat primele valuri. Voi recunoaște că nu sunt cel mai bun criminal criminal. De asemenea, pot confirma că vecinii mă urăsc acum din cauza cantității de timp în care am urlat de groază din cauza tuturor zombiilor întâmplători care m-ar strecura asupra mea. Campania în sine este un joc destul de intens și înfricoșător, care te face cu adevărat să te simți ca și cum ai fi într-o lume infestată de zombie. Luând ceea ce a făcut jocul special în primul rând și contopirea cu modul de joc de tip „hoardă” a creat ceva la fel de distractiv precum și înfricoșător.

Arme

-Mers pe jos mort-Saints-și-păcătoși-mașină de tocat-update-recenzie

Imagine prin Skydance Interactive

Odată cu noua actualizare vine noua piele „Absoluție” pentru arma katana pe care o puteți folosi pentru a-ți tăia dușmanii atât în ​​modurile Trial cât și în modurile de campanie. Să fii capabil să schimbi modul în care ai ucis zombi – fie că este vorba despre o pușcă, un pistol, un arc și o săgeată sau chiar o șurubelniță – a fost extrem de distractiv. Proba m-a făcut să mă simt ca John Wick ucigând zombie în toate cele mai bune moduri. Modul în care se desfășoară 2020 se pare că ne apropiem tot mai mult de o apocalipsă zombie reală, iar „Trial” este un simulator de practici perfecte pentru a-ți accentua abilitățile dacă vor veni vreodată.

Evaluare: A-

Dacă v-a interesat The Walking Dead: Sfinți și păcătoși înainte de această actualizare și niciodată nu a ajuns să-l redau, acum este momentul. Această nouă actualizare adaugă și mai multe ore de distracție la un joc deja plăcut. Actualizarea Meatgrinder este disponibilă gratuit pentru jucătorii care dețin The Walking Dead: Sfinți și păcătoși. Noii veniți pot achiziționa ediția standard pentru 39,99 USD prin intermediul magazinului Oculus, Steam, PlayStation Store și The Dead Dead: Sfinți și păcătoși site oficial.